MS Windows
briani 27239
Stationripper
Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 16:06

Hvilken ripper skal man bruge til WinAMP ?
Har streamripper, men den kan ikke optage.

Hvilken gruppe diskuterer ellers dette ?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-04-06 16:26

on 17-04-2006, Olesen supposed :
> Hvilken ripper skal man bruge til WinAMP ?
> Har streamripper, men den kan ikke optage.

Øhh, ripper til Winamp ?

Hvad skal du rippe ? Og hvorfor ikke bare bruge discwriter output
plugin'et der følger med Winamp ?

> Hvilken gruppe diskuterer ellers dette ?

Måske en af lydgrupperne.

"The reason there are two senators for each state is so that one can be
the designated driver." - Jay Leno

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-06 16:23

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> on 17-04-2006, Olesen supposed :
>
> Øhh, ripper til Winamp ?
>
> Hvad skal du rippe ? Og hvorfor ikke bare bruge discwriter output
> plugin'et der følger med Winamp ?

Jo den ripper fint som sådan, men
det er når jeg hører streamet radio jeg vil
optage. Jeg har fundet et fikst program,
som optager radio og selv navngiver numrene.
Der er en fiks optag knap som i gamle dage
med båndoptageren...
Ret nemt at fylde en mappe, hvis bare
man lader den køre hele natten, og vupti,
næste morgen er der måske 100 sange
med navn og det hele til MP3 afspilleren..
OG det er lovligt, ja.

Fra : Leonard

Dato : 18-04-06 16:50

"Olesen" <n/a> wrote:

>Jeg har fundet et fikst program,
>som optager radio og selv navngiver numrene.
>Der er en fiks optag knap som i gamle dage
>med båndoptageren...

Hvad hedder det program?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-04-06 18:49

on 18-04-2006, Leonard supposed :
> Hvad hedder det program?

Stationripper

- og IMHO er det ikke værd at bruge idet de færreste radioer giver dig
hele nummeret uden reklamer eller snak ind over...

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-06 19:46

> on 18-04-2006, Leonard supposed :
>
> Stationripper
>
> - og IMHO er det ikke værd at bruge idet de færreste radioer giver dig
> hele nummeret uden reklamer eller snak ind over...

Ser det ikke som et problem.
De kanaler jeg hører har meget lidt snak
og kommer en sjældent gang med en reklame
for sig selv. Til de penge er det vildt OK.

Fra : John

Dato : 17-04-06 20:44

Prøv dk.teknik.lyd