MS Windows
briani 27239
VFejl ved opstart
Fra : Mort1s1

Dato : 17-04-06 09:44

Jeg ved ikke om dette er et hardware- eller et software problem, hvorfor det
postes i begge grupper.

Min 2½ år gamle MEDION PC (3 GHz) Har ved opstart denne fejl, som kommer op
i en dialogboks:

WINWORD.EXE - Ingen diskette
X Der er ingen diskette i drevet - Indsæt diskette i drev \
Device\harddisk1 DR12\
Annuller Forsøg igen Fortsæt

eller

WINDOWS - Ingen diskette
X Der er ingen diskette i drevet - Indsæt diskette i drev
Annuller Forsøg igen Fortsæt

Når jeg "klikker" på Fortsæt 2-5 gange kan jeg uden problemer anvende PC'en

Er der nogen som har et råd ?

Mort1s1

Fra : Henning

Dato : 17-04-06 16:28

On Mon, 17 Apr 2006 10:43:31 +0200, "Mort1s1"
<sletmortensens@huskkunmail.dk> wrote:

> [...]
>Annuller Forsøg igen Fortsæt
>
>Når jeg "klikker" på Fortsæt 2-5 gange kan jeg uden problemer anvende PC'en

Jeg havde samme problem en overgang. Fjern dit.exe i opstarten, så er
problemet løst. Dit.exe er programmet, som lægger iconer på de
forskellige kortlæser-drev (smartcard osv.)
Start - Kør - msconfig - faneblad Start - fjern flueben i Dit.exe

Fra : Ole C

Dato : 17-04-06 17:39

Henning skrev blandt andet:

> [...]
> forskellige kortlæser-drev (smartcard osv.)
> Start - Kør - msconfig - faneblad Start - fjern flueben i Dit.exe

Sådan et program har jeg godt nok ikke på min computer - som også er en
Medion.
--
vh
Ole C

Fra : Mort1s1

Dato : 19-04-06 18:29

> [...]
> forskellige kortlæser-drev (smartcard osv.)
> Start - Kør - msconfig - faneblad Start - fjern flueben i Dit.exe

Tak for svar, men - hvordan får jeg så mine kortlæsere frem, når jeg skal
bruge dem ?

Mvh
Mott1s1