MS Windows
briani 27239
Kan ikke se jobliste i winxp pro
Fra : LA

Dato : 17-04-06 08:06

Jeg kan ikke se min jobliste. Når jeg trykker ctrl alt del kommer denne
besked
"Jobliste er blevet deaktiveret af din administrator"
Jeg har ikke ændret noget i min opsætning. Hvordan får jeg den aktiveret
igen??
Mvh Lars

Fra : Per

Dato : 17-04-06 09:44

"LA" <lars-arvoe@mail.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Jobliste er blevet deaktiveret af din administrator"
> Jeg har ikke ændret noget i min opsætning. Hvordan får jeg den aktiveret

Tjek dette program: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#superantispyware

Det er gratis og rigtig godt - det har en funktion til "generhvervelse" af
taskmanageren under repairs.

Mvh. Per

Fra : LA

Dato : 17-04-06 15:23

> [...]
>
> Det er gratis og rigtig godt - det har en funktion til "generhvervelse" af

Hej Per.
Jeg har hentet programmet og det virker, ja så godt at jeg også købte det.
Så mange tak for hjælpen.
Mvh Lars