MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Opstartsproblemer
Fra : Ukendt

Dato : 16-04-06 12:55

Hej.

Min maskine er nyformateret, hvorefter jeg igen har installeret den lange
række programmer, som jeg har. Problemet opstår igen.

Problemet, som min maskine har, er, at den efter opstart "hænger"

Når jeg har startet op kan jeg fx klikke på internet explorer for at gå på
nettet. Herefter hænger maskinen. Jeg skriver "hænger" fordi den _ikke_
fryser. Jeg kan sagtens bevæge musen, men jeg kan ikke klikke eller åbne på
noget.

Kan jeg gå et eller andet sted hen og se, hvad den laver efter opstarten?

Fra : O. Skjold

Dato : 16-04-06 14:33

Michael Sørensen skrev i news:4442307e$0$11696$ba624c82@nntp02.dk.telia.net

<klip>

> [...]
> klikke eller åbne på noget.
>
> Kan jeg gå et eller andet sted hen og se, hvad den laver efter

Prøv Microsoft Bootvis, brug Google til at finde det.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 17-04-06 20:22

Hej Michael
Har du opdateret din Windows på Windows Update ??
har du virus og spyware programmer på din computer??
Har selv prøvet ikke at kunne åbne nogen programmer
på grund af spyware på computeren .
Så prøv at scanne din for virus og spyware.
Håber at det løser dit problem.
Mvh.
Jørgen Madsen