MS Windows
briani 27239
Internet Explorer "hijacker" links
Fra : Martin Schmidt

Dato : 14-04-06 15:04

Min IE6 udviser en irriterende fejl. Hvis jeg laver en søgning på Google,
får jeg som forventet de relevante links, men hvis jeg så klikker på et
link, "hijackes"linket, og jeg føres til en pseudoside, som jeg ikke kan
bruge. Udfører jeg samme proces med f. eks. Excite, får jeg korrekte links.

En test på browseren Mozilla giver heller ingen forkerte lionks. Altså er
fænomenet knyttet til IE, når Google er søgemaskinen.

Er der en, der har en henvisning til et effektivt virusprogram, der kan løse
problemet.

På forhånd tak.

Fra : Martin Schmidt

Dato : 14-04-06 15:09

PS. Jeg bruger AVG som virusprogram og Kerio som firewall

Fra : Mark S.

Dato : 14-04-06 15:25

> løse problemet.

Jeg har haft lignende problemer. Fandt BHODeamon
(http://www.majorgeeks.com/download3550.html) som hjalp mig, og som nu
beskytter når jeg bruger Explorer.
Som en ekstra foranstaltning har jeg skiftet, og bruger nu Firefox, der
endnu ikke er så plaget af vira.

M.

Fra : Lyrik

Dato : 14-04-06 17:17

> PS. Jeg bruger AVG som virusprogram og Kerio som firewall

++++++++++++++++
Spybot Search & Destroy :
http://www.safer-networking.org/en/download/
Hilsen
Jens

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 14-04-06 17:33

:
[...]

Under de forudsætninger (kun IE og kun Google) er for tidligt at konkludere,
at du har fået noget skidt. Prøv at se efter i dine Preferences på Google om
du har en indstilling der, kan være årsagen.