MS Windows
briani 27239
Lgon skærm i XP
Fra : Rado

Dato : 13-04-06 10:02

Jeg er pludselig begyndt at få en logon skærm i XP, hvor jeg skal
klikke på brugernavn for at komme ind,. Der er ikke blevet tilføjet
nye brugere, jeg er p.t. den eneste.

Den kommer også frem når jeg går ind i maskinen, efter pauseskæmen har
kørt.

Det begyndte efter at jeg installerede MS .NET 1.1, så jeg antager at
det har noget med det at gøre.

Nogen der ved hvordan jeg slår den fra igen?

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : co@ch [4130]

Dato : 13-04-06 10:08

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> Rado
>
> "The obvious is that which is never seen

Hvis du henter opdateringen på Windows Update til version 1.1, skulle den
forsvinde.
Tag language pakken med når du er der alligevel.

mvh
Bri@n

Fra : Rado

Dato : 13-04-06 11:18

On Thu, 13 Apr 2006 11:07:31 +0200, "co@ch [4130]" <coach [fjern] @
(dette] lite.danmark> wrote:

>Hvis du henter opdateringen på Windows Update til version 1.1, skulle den
>forsvinde.

OK, takker!

>Tag language pakken med når du er der alligevel.

Jeg kører udelukkende engelsk sproget OS og programmer, så den er vel
næppe relevant her?

Fra : Ricko.

Dato : 13-04-06 10:37

> OK, takker!

> Jeg kører udelukkende engelsk sproget OS og programmer, så den er vel
> næppe relevant her?
nej , men hent opdt .

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 13-04-06 14:22

Hej Rado,

> Jeg er pludselig begyndt at få en logon skærm i XP, hvor jeg skal
> klikke på brugernavn for at komme ind,. Der er ikke blevet tilføjet
> nye brugere, jeg er p.t. den eneste.

Start -> Run/Kør -> control userpasswords2

...., her kan du ændre hvordan du vil logge på din PC og dermed også vælge,
hvilken account PC'en automatisk skal logge ind med.

> Det begyndte efter at jeg installerede MS .NET 1.1, så jeg antager at
> det har noget med det at gøre.

Det er korrekt, at dette "problem" fremkommer med installationen af .NET.

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)