MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tvinge et vindue til at ligge øverst
Fra : ck

Dato : 12-04-06 16:44

Jeg har et tvkort i computeren, når jeg ser tv, vil jeg gerne have det altid
ligger øverst men det kan jeg ikke stille i den software der fulgte med
(intervideo home theater) så hvergang der kommer et nyt vindue frem ryger tv
billede bagi og skal trykkes frem igen. Kan jeg nogle steder i xp home
indstille det til at tv billede altid skal være øverst.

CK

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 12-04-06 23:25

ck wrote:

> Kan jeg nogle steder i xp home indstille det til at tv billede
> altid skal være øverst.

Måske Power Menu kan hjælpe?

http://www.veridicus.com/tummy/programming/powermenu/

Med det installeret kan du højreklikke på programnavnet i taskbar eller
benytte menuen i øverste venstre hjørne og sætte programmet til at være
øverst. Du kan også indstille prioritet, hvis det skulle have værdi for
dig.
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : ck

Dato : 13-04-06 09:22

> [...]
> benytte menuen i øverste venstre hjørne og sætte programmet til at være
> øverst. Du kan også indstille prioritet, hvis det skulle have værdi for

Alletiders lige det program jeg skal bruge, tak for hjælpen.

CK

Fra : H M

Dato : 17-04-06 12:36

Hej
jeg kunne også godt tænke mig at lægge det program ind, men jeg har lagt det
på skrivebordet, og herefter kan jeg ikke komme videre, jeg har udpakket
filerne, men i powerMenu 1.5.1 kommer jeg ikke ind i programmet, hvad mon
jeg mangler at foretage mig

--
Hilsen
Hanne

direkte svar slet AAA i adressen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-04-06 17:26

Den 17-04-06 13.35 skrev H M følgende:

> jeg kunne også godt tænke mig at lægge det program ind, men jeg har lagt det
> på skrivebordet, og herefter kan jeg ikke komme videre, jeg har udpakket
> filerne, men i powerMenu 1.5.1 kommer jeg ikke ind i programmet

Måske denne side kan hjælpe:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-powermenu-trin.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : H M

Dato : 18-04-06 19:26

hej Kim
tak for linket, jeg har ellers lagt din hjemmeside ind som foretrukne, men
tænkte ikke på at du også kunne have det program, så for fremtiden burde jeg
nok prøve din side inden jeg går i "sort"