MS Windows
briani 27239
XP - Ikoner på websider - i browser og på ~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-04-06 09:37

Hej gruppe,

Mange firmaer laver ikoner til deres websider (f. eks www.dgs.dk), som
viser et logo eller lign. Når man så dragger en sådan side ud på desktoppen,
så vises denne ikon også.
Dette virker bare ret ustabilt på min XP - nogle gange vises de, og for det
meste ikke.
Er der noget man kan gøre for at få disse ikoner vist permanent - både i
browserens adressefelt og på desktoppen ? - jeg synes ærligt talt at det
virker som vinden blæser...

Andreas M. Hansen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-04-06 14:00

Den 12-04-06 10.36 skrev Andreas M. Hansen følgende:

> [...]
> desktoppen, så vises denne ikon også.
> Dette virker bare ret ustabilt på min XP - nogle gange vises de, og for

Det er Internet Explorer/Explorer, der har problemer med at gemme
ikonerne. Det gratis program AMDeadLink kan rette op på fejlen:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-amdeadlink.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet vil påvirke

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-04-06 21:40

> Det er Internet Explorer/Explorer, der har problemer med at gemme
> ikonerne. Det gratis program AMDeadLink kan rette op på fejlen:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-amdeadlink.html

Mange tak for tippet! - det har hjulpet en del på sagen.

mvh

Andreas M. Hansen