MS Windows
briani 27239
Proff. "opgradering" til Home ?
Fra :    ab©

Dato : 11-04-06 10:53

Findes der et "fif", eller skal man hele vejen igennem, for at foretage
ovennævnte skift ?

ab (-c:)

Fra : Madsen

Dato : 11-04-06 18:09

ab© wrote:
> Findes der et "fif", eller skal man hele vejen igennem, for at
> foretage ovennævnte skift ?
>

> ab (-c:)

Du mener vel en opgradering fra XP Home til XP Pro.
Her er de vise sten:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/upgrading/matrix.mspx

Hvis du der imod mener hvad du skriver emne,kan ikke lade sig gøre, skiftet
fra en pro til home er en nedgradering og kræver at du startet helt forfra.
--
Hilsen Madsen

Fra : Kim S

Dato : 11-04-06 23:25

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du mener vel en opgradering fra XP Home til XP Pro.

Naahhh...Det er ikke sikkert. Der er en del brugere som har kørt med en XP
PRO
Corp. version, som har fået lidt problemer med, at MS nu kan detekte de
versioner,
og de får nu pop-up med, at det er en piratversion. Derfor bliver der vist
nok solgt en
del XP home i øjeblikket
Just a guess...

Mvh, Kim

Fra :    ab©

Dato : 11-04-06 23:53

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Naahhh...Det er ikke sikkert. Der er en del brugere som har kørt med en XP
> PRO

Det er lige præcis sådan en ejer af en nyindkøbt Home Edition, der er tale
om - af lutter sparehensyn har hun valgt den billigste løsning.

- Har for øvrigt spekuleret på, om der er noget i vejen for, at man som
bruger offentliggør sin licens-kode (som f.eks. her, for at vise, at man har
lutter ren mel i posen) ?

ab (-c:)

Fra : Edmund

Dato : 12-04-06 00:03

ab© wrote:

> - Har for øvrigt spekuleret på, om der er noget i vejen for, at man
> som bruger offentliggør sin licens-kode (som f.eks. her, for at vise,
> at man har lutter ren mel i posen) ?

Dårlig ide, så bruger andre den bare, og så kan du ikke aktivere din
version næste gang.

Man kan vel heller ikke se om en licens-kode er ægte eller ej.

--
Mvh Edmund

Fra :    ab©

Dato : 12-04-06 11:07

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse

> Dårlig ide, så bruger andre den bare, og så kan du ikke aktivere din
> version næste gang.

Det giver ikke den store forskel, for jeg skal under alle omstændigheder
ringe til Microsnøft når jeg skal aktivere - det kan andre formentligt /
forhåbentlig ikke.

> Man kan vel heller ikke se om en licens-kode er ægte eller ej.

Jeg ved jo, at det er en ægte kode, når jeg har det originale bevis ?

ab©
--
- der gerne vil vide mere uden at vejen
går over højreorienterede aviser (-c:)

Fra : Edmund

Dato : 12-04-06 17:22

ab© wrote:

> Jeg ved jo, at det er en ægte kode, når jeg har det originale bevis ?

?? Det svar forstår jeg ikke.

--
Mvh Edmund