MS Windows
briani 27239
øhhhh.... BAD_POOL_CALLER ??
Fra : Peter

Dato : 10-04-06 18:45

Hej.

Hvad er en BAD_POOL-CALLER fejl ??

Af en eller anden grund er jeg desværre begyndt at få sådan en fejl med
mellemrum på min HTPC, og det er ikke ret smart.....

Der står i øvrigt også:
STOP: 0x000000C2 (0x00000007, 0x00000CD4, 0x02040001, 0x81F64688)

Jeg har søgt med lys og lygte, men jeg er ikke kommet frem til noget
brugbart.....
Jeg fandt en util der påstod at den kunne rette denne fejl, men demo´men
kunne ikke rette fejlen, hvorfor jeg ikke ville betale for en fuld
version....

Mvh.
Peter

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 10-04-06 19:07

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> skrev:

> [...]
>Jeg fandt en util der påstod at den kunne rette denne fejl, men demo´men
>kunne ikke rette fejlen, hvorfor jeg ikke ville betale for en fuld

Har du installeret programmer for nyligt?
Er diner drivere opdaterede?

Fra http://aumha.org/win5/kbestop.htm :

0x000000C2: BAD_POOL_CALLER
(Click to consult the online Win XP Resource Kit article.)
http://www.microsoft.com/resources/documentation/Windows/XP/all/reskit/en-us/prmd_stp_czgw.asp
A kernel-mode process or driver incorrectly attempted to perform memory
operations. Typically, a faulty driver or buggy software causes this.
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Peter

Dato : 12-04-06 10:23

Hej.

Tak til jer alle 3 for jeres svar.....

Nu er det så sådan at siden jeg har spurgt jer om dette, så har problemet
ikke været der.....

Men jeg vil prøve at se om alle mine drivere er up to date......

Mvh.
Peter

Fra : jama

Dato : 10-04-06 19:22