MS Windows
briani 27239
Tema huskes ikke...
Fra : Søren Møller Mogense~

Dato : 10-04-06 14:03

Hej,

Jeg har et irriterende problem.
Jeg har ændret mit tema (hvordan ikoner, skrivebord, baggrunde, knapper osv.
ser ud), men windows husker det ikke når jeg genstarter.

Hver gang jeg starter min pc, vender windows tilbage til det oprindelige
tema.

Hilsen Søre

Fra : jama

Dato : 10-04-06 14:24

"Søren Møller Mogensen" <smm@nesnegom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> osv. ser ud), men windows husker det ikke når jeg genstarter.
>
> Hver gang jeg starter min pc, vender windows tilbage til det oprindelige

---------------------------------
Der findes et lille program der husker dinne ikon instillinger " Icon
restore" mener det heder det.
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 10-04-06 14:29

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> ---------------------------------
> Der findes et lille program der husker dinne ikon instillinger " Icon

-----------------------------------
Send en mail adr.,så sender jeg det til dig.
Mvh.Jama

Fra : Søren Møller Mogense~

Dato : 10-04-06 14:34

Hej,

Kender godt det program. Og det er ikke det jeg er ude efter.
Windows skulle jo gerne bare acceptere mine instillinger i Tema-valget...og
det gør den ikke.
/Søren

Fra : John

Dato : 11-04-06 22:53

"Søren Møller Mogensen" <smm@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kender godt det program. Og det er ikke det jeg er ude efter.
> Windows skulle jo gerne bare acceptere mine instillinger i

Har du prøvet:
Kontrolpanel
System
Avanceret
Tryk på indstiller for ydeevne og sæt flueben
i "Brug visuelle layouttyper"
(Nr. 6 fra oven)
John