MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke komme ind i Windows Firewall "skr~
Fra : jama

Dato : 08-04-06 14:26

Kan ikke komme ind i Windows Firewall.Når jeg prøver i Kontrolpanel komer
denne fejlmeddelelse "Windows kan ikke vise indstillingerne for Windows
Firewall af ukendt årsag"

Had kan jeg gøre for,at få det til at virke igen.

Mbh.Jama

Fra : jama

Dato : 08-04-06 14:33

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Firewall af ukendt årsag"
>
> Had kan jeg gøre for,at få det til at virke igen.

Glemte at sige,mit OS er XPpro m. Sp2.Har prøvet F8, med sidst kendte,hvor
Windoes virkede har også rep. m."sfc / scannow"Men intet hjalp.
Mvh.Jama

Fra : Ricko.

Dato : 08-04-06 16:06

> [...]
> Glemte at sige,mit OS er XPpro m. Sp2.Har prøvet F8, med sidst kendte,hvor
> Windoes virkede har også rep. m."sfc / scannow"Men intet hjalp.

vender tilbage om lidt

Fra : Ricko.

Dato : 08-04-06 16:12

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> vender tilbage om lidt
fejlfri tilstand og slå den til , så skulle det virke efter genstart , ??

Fra : Gamle

Dato : 08-04-06 16:19

> fejlfri tilstand og slå den til , så skulle det virke efter genstart , ??

Fejlfri tilstand. Hmmmm *S*
Havde jeg bare sådan een på min computer.

Mvh.
Torben

Fra : Ricko.

Dato : 08-04-06 16:24

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
>

> Fejlfri tilstand. Hmmmm *S*
> Havde jeg bare sådan een på min computer.
>
> Mvh.
> Torben
Hej Torben , du ved godt hvad jeg mete , F8
sorry

Fra : jama

Dato : 08-04-06 16:42

> "Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Torben , du ved godt hvad jeg mete , F8
> sorry ------------------------------------------------------------
Har nu prøvet F8,men kan ikke komme ind i Firewall uanset hvad?
Kan ikke få noget som helst ind,hvis adr.skal undgås Firewallen.
Mvh.Jama

Fra : Ricko.

Dato : 08-04-06 16:46

> [...]
> Har nu prøvet F8,men kan ikke komme ind i Firewall uanset hvad?
> Kan ikke få noget som helst ind,hvis adr.skal undgås Firewallen.

Jeg går ind på min forsøgs pc og prøver at komme ind i firewall med f8
,snakkes om lidt

Fra : Ricko.

Dato : 08-04-06 16:55

> "jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg går ind på min forsøgs pc og prøver at komme ind i firewall med f8
> ,snakkes om lidt

Den skriver man ikke kan tigåden fra fejlfri , brug din backup

Fra : jama

Dato : 08-04-06 17:26

> "Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> Den skriver man ikke kan tigåden fra fejlfri , brug din backup
brug din backup,har ingen.Bruger Nortons GoBack 3.5.Og orker ikke "XPs"
R,så skal der updat. igen allesammen.
Mvh.Jama
Mvh.Jama