MS Windows
briani 27239
hvad besteder det at svhost.exe ikke kunne~
Fra : Michael

Dato : 07-04-06 15:39

Hejsa

har et problem med svhost.exe som hopper op med en besked hvor der står at
den ikke read, hvad kan der være galt ?

Og min pc er virkelig sløv rigtig langsom hvis jeg har glemt at slukke den
om natten og skal lukke den ned om morgen .f.eks..

hvad kan der være galt ?

/michael

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 07-04-06 16:50

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og min pc er virkelig sløv rigtig langsom hvis jeg har glemt at slukke den
> om natten og skal lukke den ned om morgen .f.eks..

hej
prøv at hente bootsafe fra superadblocker.com .
start programmet marker safe services repair.
genstart maskinen.det er det

Fra : Michael

Dato : 07-04-06 17:24

det hjælper slet ikke der er ingen forskel

hvad kan jeg ellers gøre ?

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 08-04-06 17:06

> det hjælper slet ikke der er ingen forskel
>
> hvad kan jeg ellers gøre ?
>

> "poul.b.hansen." <snubby@mail.dk> skrev i en meddelelse

hej
måske fikjeg ikke skrevet det hele ?
start programmet,maker safe services repair,klik på reboot.
så starter computere i fejlsikrettilstand.
gør intet,når den er startet så start bootsafe igen marker normal
restart,klik på reboot.

Fra : Michael

Dato : 09-04-06 07:11

ok men det har ikke hjulpet den kommer stadig op