MS Windows
briani 27239
boot (c )
Fra : Tony

Dato : 05-04-06 16:40

Hej ng.

Når jeg går ind på '' denne computer'' har jeg pludselig opdaget at boot
(c ) står skrevet med blåt, mens d,e,og f står skrevet med sort.
Er det noget som betyder noget, og evt. hvordan retter jeg det.?
Jeg kører win xp home, OE 6.

På forhånd tak.

Tony

Fra : Henning Larsen

Dato : 05-04-06 17:28

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (c ) står skrevet med blåt, mens d,e,og f står skrevet med sort.
> Er det noget som betyder noget, og evt. hvordan retter jeg det.?

Blå skrift betyder drevet er komprimeret. Højreklik på drevet og vælg
Egenskaber, så kan du fjerne markeringen i "Komprimer drev for at spare
diskplads".

Henning

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-04-06 17:46

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> writes:

> Når jeg går ind på '' denne computer'' har jeg pludselig opdaget at boot
> (c ) står skrevet med blåt, mens d,e,og f står skrevet med sort.

Har du komprimeret drevet for at spare plads?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Tony

Dato : 05-04-06 23:18

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du komprimeret drevet for at spare plads?
>
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen

Åbenbart, så nu hvor jeg har fjerner fluebenet, er det igen sort
Så blev jeg så klog

Tak til Jer begge.

Tony