The Gathering
Fra : Hans Møller

Dato : 17-06-01 09:25

Gathering kan stærkt anbefales til folk, der kan lide progressivt rock.
Disse hollændere er virkeligt et overset fænomen.
Mvh Hans

Fra : Jimmy og Aino

Dato : 01-08-01 21:53

Ja, helt sikkert. Jeg har godt nok kun hørt et nummer der hedder
Rollercoaster, men det er ret fedt og melodiøst. Nummeret findes på en CD
der hedder Metal Dreams vol. 3. som er en cd med forskellige bands ballader
i rockgenren. Kan også varmt anbefales.

Mvh Jimmy

Fra : peter corelli

Dato : 08-08-01 07:16

hvis ikke i kender gathering skulle i nok starte med at høre deres
live-album superheat... det er ret lækkert!