MS Windows
briani 27239
XP kan ikke finde HDD
Fra : Michael Westi

Dato : 04-04-06 20:33

Skulle installere en ekstra HDD for en kamerat (Samsung 160GB).

Bios og enhedshåndtering kan finde den, men ikke i stifinder. Kan overhoved
ikke finde den. Jeg skal jo have den formateret
Det er XP home SP2. Har også prøvet den som ekstern disk. Samme problem.

Troede at disken eventuel var defekt, men en anden kamerat har købt en
250GB. Også Samsung. Han kan heller ikke under XP finde den.

Hvad gør jeg nu?

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-04-06 20:38

Michael Westi ramte sit keyboard den 04-04-2006 21:32 og fik dette ud af
det:
> [...]
>
> Troede at disken eventuel var defekt, men en anden kamerat har købt en
> 250GB. Også Samsung. Han kan heller ikke under XP finde den.

Prøv Control Panel -> Administrative tools -> Storage.
Der kan du partitionere og formatere diske.
Check lige, om den findes der.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 04-04-06 21:15

> Prøv Control Panel -> Administrative tools -> Storage.
> Der kan du partitionere og formatere diske.
> [...]

Takker. Det virkede.
(man er kun vant til det gamle Fdisk ect)

Mvh Michael