MS Windows
briani 27239
Windows xp på en usb pen
Fra : LA

Dato : 04-04-06 18:34

Jeg har hørt noget om at der er mulighed for at lægge windows xp på en usb
pen, som så kan tages med til andre pc'er.
Der skulle man så kunne boote på den. Hvad skal der til for at få det til at
virke, for uden usb pennen, er der nogen der har fået det til at virke.
Mvh Lars

Fra : Calle.

Dato : 04-04-06 21:30

LA wrote:
> [...]
> Der skulle man så kunne boote på den. Hvad skal der til for at få det
> til at virke, for uden usb pennen, er der nogen der har fået det til

mon ikke den vil brokke sig over forskellige hardware , og forlanger
genaktivering

--
*** Calle ***

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 05-04-06 08:46

On Tue, 4 Apr 2006 19:33:37 +0200, "LA" <lars-arvoe@mail.dk.invalid>
wrote:

> [...]
>virke, for uden usb pennen, er der nogen der har fået det til at virke.

Prøv at læse mere om Bart PE - Bart er den hollænder der udviklet
prograammet.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Bart+PE&meta=

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 05-04-06 10:17

On Wed, 05 Apr 2006 09:46:05 +0200, Poul Erik Lindaa
<lindaa@mail.cykeldk> wrote:

>Prøv at læse mere om Bart PE - Bart er den hollænder der udviklet
>prograammet.
>
>http://www.google.dk/search?hl=da&q=Bart+PE&meta=

Se eventuelt det nyeste nummer af Datatid. Der er en artikkel om det.

Fra : LA

Dato : 05-04-06 15:29

> Se eventuelt det nyeste nummer af Datatid. Der er en artikkel om det.

> [...]
Hej
Mange tak for info, det vil jeg lige få fat i. Så bliver det spændende om
det virker.
Jeg har hentet Bart PE, men har ikke fået det installeret endnu.
Lars