MS Windows
briani 27239
forbandede sticky keys!
Fra : Peter T.

Dato : 04-04-06 18:22

hvordan slår jeg sticky keys HELT fra???

Jeg har aktiveret lortet på en eller anden måde (ja fem x shift!) men det
fucked totalt op i det! lige nu kan jeg ikke bruge tallene over
bogstaverne!

undskyld udråbstegnene men jeg kan ej heller skrive komma eller punktum :(

--
Mvh. Peter T.

Fra : Peter T.

Dato : 04-04-06 18:30

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> hvordan slår jeg sticky keys HELT fra???

nå. Tre reboots senere og tastaturet makker omsider ret!

Giv mig så navnene på de fede røvhuller hos microsoft, der har opfundet
dette årtusindes mest HJERNEDØDE funktion! For de skal fucking røvpules
med en militærtank!!!

--
Mvh. Peter T.

Fra : Peter T.

Dato : 04-04-06 18:36

Fandt en reg: <http://magicsynthesis.com/download/disablestupidkeys.reg>

--
Mvh. Peter T.

Fra : Peter T.

Dato : 04-04-06 18:39

> Fandt en reg: <http://magicsynthesis.com/download/disablestupidkeys.reg>

Og den blev fundet på en blog, hvor folk er lige så gasblå i hovederne, som
jeg: <http://www.hyperorg.com/blogger/mtarchive/002052.html>

--
Mvh. Peter T.

Fra : Kent Friis

Dato : 04-04-06 21:01

Den 04 Apr 2006 17:35:40 GMT skrev Peter T.:

> Fandt en reg: <http://magicsynthesis.com/download/disablestupidkeys.reg>

Stickykeys, stupidkeys... "Kært barn" har mange navne.

Personligt kalder jeg dem "death keys" eller "dødstaster".

"You have fired five rockets in a row, do you want to enable filter
keys?"

"You have used the minigun for five seconds, do you want to enable
filter keys?"

"You have held the strafe button down for five seconds, do you want
to enable filter keys?"

Hver eneste gang bliver spillet minimeret når den popper op, og hver
eneste gang resulterer det i at man dør

(Og nej, jeg spiller ikke med mus, jeg får ondt i hånden hvis jeg
bruger en mus).

Mvh
Kent

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-04-06 23:24

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> writes:

> "You have fired five rockets in a row, do you want to enable filter
> keys?"

Bliver de ikke slået fra af DirectX?

> (Og nej, jeg spiller ikke med mus, jeg får ondt i hånden hvis jeg
> bruger en mus).

Jeg har stort set kun spillet Doom med tastatur. Da Quake kom
opdagede jeg at man fik lammetæv hvis man ikke lærte at bruge mus, så
det gjorde jeg.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Kent Friis

Dato : 05-04-06 16:12

Den 05 Apr 2006 00:24:03 +0200 skrev Thorbjørn Ravn Andersen:

> Bliver de ikke slået fra af DirectX?

Det ser det ikke ud til, de koster lige en 4-5 frags indtil jeg har
slået dem fra hver gang der bliver spillet UT.

> Jeg har stort set kun spillet Doom med tastatur. Da Quake kom
> opdagede jeg at man fik lammetæv hvis man ikke lærte at bruge mus, så
> det gjorde jeg.

Jeg får skam også tæv. Men hellere virtuelt "ondt", end ond i hånden
så jeg ikke kan arbejde i dagevis.

Mvh
Kent

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-04-06 19:08

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> writes:

> Jeg har aktiveret lortet på en eller anden måde (ja fem x shift!) men det

Handicaphjælp.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Peter T.

Dato : 04-04-06 19:10

Thorbjørn Ravn Andersen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Handicaphjælp.

Hvad er nummeret? ;) Spas til side. Jeg prøvede, men det hjalp mig
overhovedet ikke. Tværtimod.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Rander

Dato : 04-04-06 19:56

04 Apr 2006 17:21:50 GMT brugte Peter T. 10 linier på at fortælle dette til
dk.edb.system.ms-windows:

>hvordan slår jeg sticky keys HELT fra???

Kontrolpanel -> Hjælp til handicappede.

Gå så ind i hver af de tre knapper med indstillinger, og fjern hakket i
"Brug genvej" under hver af dem...

http://rander.dk (finally up again!)

Den bedste hjælpende hånd, du nogensinde vil få, er den for enden af din egen arm. (Fred Dehner)