MS Windows
briani 27239
Fejl i fil
Fra : Peter Hansen

Dato : 04-04-06 08:56

hej til gruppen

Af og til kommer der en fejl frem på skærmen der hedder

lexplore har medført en fejl i SHLWAPI.DLL lexplore lukkes.

Min søn siger at det mest sker når han prøver at sende en mail på jubii.
Maskinen er en gammel svend og kører med Windows ME og den Explorer der
fulgte med på det tidspunkt.
Mit spørgsmål kan jeg hente en tilsvarende fil på nettet og udskifte den og
evt. hvor.

Skal også lige siges at den begyndte med de fejl efter en defragmentering.

På forhånd tak
Peter

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 04-04-06 09:07

Peter Hansen skriblede:
> [...]
> Explorer der fulgte med på det tidspunkt.
> Mit spørgsmål kan jeg hente en tilsvarende fil på nettet og udskifte

Du skal ind på MS og hente opdateringer og det vil
løse problemet.

Det er jo en gammel fætter til Internet Explore du
benytter.

http://windowsupdate.microsoft.com/

--
Lars Fragstrup