MS Windows
briani 27239
dwwin.wxw kunne ikke afsluttes
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 03-04-06 18:33

Hejsa

Når jeg slukker min win xp eller logger en bruger af får jeg sådan en fejl
.... det er pænt meget skodirriterende. Hvad er det og hvordan kommer jeg af
med den fejl?

ras

Fra : Ole C

Dato : 03-04-06 19:17

rasmus.carlsen skrev blandt andet:

> Når jeg slukker min win xp eller logger en bruger af får jeg sådan en
> fejl ... det er pænt meget skodirriterende. Hvad er det og hvordan
> kommer jeg af med den fejl?

Mon ikke der er tale om dwwin.exe? Det er "Microsoft Application Error
Reporting".
Måske du kan blive klogere af at kigge i Logbogen.
--
vh
Ole C

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 04-04-06 21:03

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke der er tale om dwwin.exe? Det er "Microsoft Application Error
> Reporting".
> Måske du kan blive klogere af at kigge i Logbogen.

- jo sorry ... tyrkfejl. Naturligvis .exe ... men jeg bliver sgu ikke
klogere af at kigge i logbogen. Aner ikke, hvad jeg skal se efter.,

ras

Fra : Ole C

Dato : 07-04-06 23:06

rasmus.carlsen skrev blandt andet:

> - jo sorry ... tyrkfejl. Naturligvis .exe ... men jeg bliver sgu ikke
> klogere af at kigge i logbogen. Aner ikke, hvad jeg skal se efter.,

Tja, du skal jo se om der er fejlmeddelelser...og havd de fortæller.
Jeg har ikke noget klart svar, men du kan også prøve at søge rundt på Google
efter "dwwin.exe" - der er masser af hits.

--
vh
Ole C