MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
slipstreamet WinXP - hvordan?
Fra : co@ch [4130]

Dato : 02-04-06 21:55

Hvordan slipstreamer jeg alle updates ind i WinXP.

Jeg ved hvordan jeg skal gøre det med SP2, men jeg så et sted på nettet, at
der findes et metode til at få WinXP + SP2 + alle sikkerhedsopdateringer med
på cd'en.

Er der nogen af Jer der kan huske hvordan, og smide et link til noget
brugbart info?

mvh
Bri@n

Fra : [92xx] Maciek

Dato : 02-04-06 22:20

"co@ch [4130]" <coach [fjern] @ {dette] lite.danmark> wrote:

> [...]
> på cd'en.
>
> Er der nogen af Jer der kan huske hvordan, og smide et link til noget

http://www.webtree.ca/windowsxp/slipstream.htm

Ellers gå ind på google og skriv: xp slipstream software og tryk på "i
feel lucky" knappen

--
Jeg har talt

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 03-04-06 07:02

"co@ch [4130]" <coach [fjern] @ {dette] lite.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikkerhedsopdateringer med på cd'en.
> Er der nogen af Jer der kan huske hvordan, og smide et link til noget

http://www.dailyrush.dk/features/guides/871/

http://unattended.msfn.org/unattended.xp/view/web/26/SESSID=3f716cd83d3cd7923062ec6402b61d58/

mvh Bjarne

Fra : co@ch [4130]