MS Windows
briani 27239
Mistet højre på proceslinien, mangler quic~
Fra : Basil Fawlty

Dato : 02-04-06 21:14

Hej.
Jeg har lige kørt noget Spyware Doctor på min W2k, og efter genstart
mangler min "Quick Launch".
Jeg får ingen menu frem hvis jeg højreklikker på proceslinien.
Hvad kan jeg gøre for få den til at fungere på normal vis igen ?
Kai

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-04-06 21:33

"Basil Fawlty" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg får ingen menu frem hvis jeg højreklikker på proceslinien.
> Hvad kan jeg gøre for få den til at fungere på normal vis igen ?

Du bliver nok nødt til at lave en systemgendannelse til et punkt før du
brugte spyware doctor, da den åbenbart har slettet noget vitalt. Men en
systemgendannelse burde kunne klare det.

Kurt

Fra : Basil Fawlty

Dato : 02-04-06 21:35

Kurt B. Andersen skrev d. 02-04-2006 i meddelelse
<443034eb$0$201$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:
> [...]
> brugte spyware doctor, da den åbenbart har slettet noget vitalt. Men en
> systemgendannelse burde kunne klare det.

Det var vist ikke opfundet da W2k blev født.
Kai

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-04-06 23:44

> Kurt B. Andersen skrev d. 02-04-2006 i meddelelse

> Det var vist ikke opfundet da W2k blev født.
> Kai

Øv, det overså jeg.
W2K kender jeg ikke meget til, så jeg overlader banen til andre.
Dog - hvis der er samme mulighed som i win xp, så kan man lave en
geninstallation som en reparation, hvor den efterlader programmer m.m. i
urørt tilstand og kun genskaber styresystem. Drivere til grafikkort og lign.
skal dog geninstalleres.
Men som anført ved jeg ikke om denne mulighed eksisterer.
Ligeledes ved jeg ikke, om man inde i windows kan lave en sfc reparation,
hvor den reparerer alle systemfiler som har ændret sig eller er forsvundet.

Kurt