MS Windows
briani 27239
Samle delt drev
Fra : stoffer13@gmail.com

Dato : 30-03-06 15:50

Hejsa NG

Findes der et program, der kan samle to delte dreve til et, uden at en
formattering er nødvendig ?

Mvh
-stoffer

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-06 15:58

<stoffer13@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hejsa NG

Findes der et program, der kan samle to delte dreve til et, uden at en
formattering er nødvendig ?

Mvh
-stoffer
Hej Stoffer
Symantec Partition Magic kan ændre størrelsen, men man skal selv flytte data
først.
mvh
Preben

Fra : stoffer13@gmail.com

Dato : 30-03-06 16:05

Hej Preben

Ja, det ligner unægteligt noget der kan bruges:
Fra dets Key Features: "Allows you to copy, move, resize, split, or
merge partitions as neededwithout losing data"

Men... det koster jo penge... Findes der ikke et freeware program,
der bare kan nogenlunde det samme ?

mvh
-stoffer

Fra : Ole C

Dato : 30-03-06 17:17

Jo, - http://partitionlogic.org.uk/
eller: http://www.zeleps.com/

--
vh
Ole C

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 30-03-06 20:53

stoffer13@gmail.com <stoffer13@gmail.com> wrote:

> Findes der et program, der kan samle to delte dreve til et, uden at en
> formattering er nødvendig ?

Windows 2K/Xp - og NTFS? Google med "volume mount points".

Fra : stoffer13@gmail.com

Dato : 31-03-06 07:31

> Jo, - http://partitionlogic.org.uk/
> eller: http://www.zeleps.com/

Det ser jo lovende ud. Det virker som om Partion Logic er nemmest at
gå til og mere pålidelig. Er der nogle der har erfaringer med disse
programmer ?

mvh
-stoffer

Fra : stoffer13@gmail.com

Dato : 31-03-06 07:33

Hejsa

Nok også en fin ide. Nu er det ikke min egen computer, der skal
omstruktureres, så det ville nok være en god ide lige at finde ud af
hvorfor...

mvh
-stoffer