MS Windows
briani 27239
Mus forsvundet i XP
Fra : Pittbull

Dato : 29-03-06 11:49

Jag har en PC med Windows XP Pro installeret med SP2
Nu er der sket det at når jeg starter maskinen står pilen stille på
skærmen selvom musen er tilsluttet. Jeg har prøvet med 4 andre mus med
alm. musestik og USB uden resultat. Hvad kan være gået galt hvad kan der
evt. gøres?

PS. Har prøvet at køre gendannelse uden held.

Ken

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-03-06 23:33

"Pittbull" <Pittbull@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> evt. gøres?
>
> PS. Har prøvet at køre gendannelse uden held.

Prøv at starte i fejlsikret tilstand. Så indlæses der ikke ekstra drivere og
evt. småfejl bliver ofte repareret på denne vis. Man skal bare lige ind og
derefter lukke og genstarte normalt igen, så rettes div. småfejl.
Hvis ikke det hjælper så prøv at afinstallere evt. musedrivere i fejlsikret
tilstand.
Fjern evt. musen fra enhedshåndtering, således at den tvinges til at
geninstallere musedriver fra bunden af.

Kurt

Fra : ha

Dato : 04-04-06 16:18

Pittbull wrote:
> PS. Har prøvet at køre gendannelse uden held.

Sluk computeren på kontakten bagpå, fjern strømledningen,
vent 2 minutter sæt strømmen til igen, og genstart, så tror
jeg den er klaret.

Problemet ligner til forveksling et problem på min egen,
hvor alt USB pludselig forsvinder.

Prøv det, og vend gerne tilbage med resultatet.

/ha

Fra : Pittbull

Dato : 06-04-06 00:43

ha skrev:
> [...]
>
> Problemet ligner til forveksling et problem på min egen,
> hvor alt USB pludselig forsvinder.
>
> Prøv det, og vend gerne tilbage med resultatet.

Har fundet problemet. Norton firewall afinstalleret og alt kører OK igen.

Ken