MS Windows
briani 27239
Langsomt reaktion
Fra : rl

Dato : 28-03-06 17:49

Hej,

Jeg har en helt opdateret pc, men når jeg vil åbne et program går der måske
5 sek. til det åbner efter jeg har klikket på ikonet. Det er som om den
først lige skal tænke et par sek. før der sker noget. Det er ikke altid
været et problem. Kan det være en HD med bad sectors som ikke kører
ordentlig ? eller er det et program jeg har kørende som sløver så meget. Jeg
kører med Zone Alarm, men den blokerer vel ikke for lige at tjekke om det er
ok først ? Det burde vel i hvert fald ikke tage så lang tid.

Min pc:

Athlon64 3200+
2 GB ram
7800GT
160 gb maxtor hd (larmer og har vidst lidt bad sectors)

på forhånd tak.

Fra : rl

Dato : 28-03-06 17:56

Hej igen,

Jeg prøvede lige at lukke Zone Alarm og så er det som det skal være.

Men er der så nogen der ved hvorfor Zone Alarm gør computeren langsommere?

På forhånd tak.

Fra : John

Dato : 28-03-06 18:11

"rl" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men er der så nogen der ved hvorfor Zone Alarm gør computeren langsommere?

Jamen _hvilken_ ZoneAlarm...?

http://majorgeeks.com/download.php?det=4804

http://majorgeeks.com/download.php?det=388

http://majorgeeks.com/download.php?det=2671

http://majorgeeks.com/download.php?det=744

http://majorgeeks.com/download.php?det=4238

John

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 28-03-06 18:36

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse news:44296e2b$0$38723$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]

Jeg gør ikke, men smed den selv ud for flere år siden af samme grund.

Fra : rl

Dato : 28-03-06 21:57

> Jamen _hvilken_ ZoneAlarm...?

ZA Security Suite, men den er afinst. nu til fordel for Windows Firewall,
Windows Defender og Kaspersky Antivirus.

Fra : John

Dato : 28-03-06 23:06

"rl" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ZA Security Suite er afinst. nu til fordel for Windows Firewall, Windows
> Defender og Kaspersky Antivirus.

Ok

Fra : Benny Nissen

Dato : 28-03-06 19:56

rl ramte sit keyboard den 28-03-2006 18:55 og fik dette ud af det:
> Hej igen,
>
> Jeg prøvede lige at lukke Zone Alarm og så er det som det skal være.
>
> Men er der så nogen der ved hvorfor Zone Alarm gør computeren langsommere?

Alt software (i sær af den slags) gør computeren langsommere. Ryd op i
alle dine unødvendige programmer. Så vil du opleve en hurtigere pc.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 28-03-06 22:52

Benny Nissen <news@bennynissen.dk> writes:

> Alt software (i sær af den slags) gør computeren langsommere. Ryd op i
> alle dine unødvendige programmer. Så vil du opleve en hurtigere pc.

Sammenlign fx hvordan Word under XP kører, med WordPerfect i rå dos :)
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : John

Dato : 28-03-06 22:58

"rl" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> nogen der ved hvorfor Zone Alarm gør computeren langsommere?

Bruger kommentarer:
http://www.download.com/ZoneAlarm-Internet-Security-Suite/3640-10435_4-10465074.html?pn=4&sb=0&v=0

Mvh John