MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 2000 SP4 - Automatiske Opdateringe~
Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 28-03-06 07:56

Hej Gruppe

Jeg har et irriterende problem på Windows 2000 SP4. Hver gang jeg starter
foreslår Automatiske opdateringer de samme 2 pakker:

"Samlet opdateringspakke 1 til Windows 2000 Service Pack 4 (KB891861)" og
"Samlet sikkerhedsopdatering Outlook Express 6 SP1 (KB823353)"

Nogle gange klikker jeg JA til at installere og andre gange Anuller. Det
ender altid med at installationen mislykkedes.

Er der en måde at fixe det på? Kan jeg afinstallere nogle Hotfix og
installere igen?

Hilsen fra

Tim

Fra : John

Dato : 28-03-06 12:49

"Tim Bregning Karlsen" <tbk@dragsholm.dk> skrev i en meddelelse

> Kan jeg afinstallere nogle Hotfix og
> installere igen?

Sandsynligvis.

Belarc kan måske gi' et fingerpeg:
http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?action=s&st=belarc

Mvh John

Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 29-03-06 10:23

Hej John

Tak for svaret - det hjalp mig desværre ikke videre.

Tim

Fra : John

Dato : 29-03-06 11:06

"Tim Bregning Karlsen" <tbk@odsherred.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for svaret - det hjalp mig desværre ikke videre.

Damn..:(

Belarc melder ok til alle patches..?

Microsoft, meget at læse, fx 'known issues':
http://support.microsoft.com/kb/891861

- samt:
http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms04-018.mspx#top

Har ingen erfaring med win2k, men du må ku' finde og slette de to
opdateringer i tilføj/fjern programmer, genstarte computeren, og
dernæst installere dem igen via windowsupdate.

Mvh John

Fra : Edmund

Dato : 29-03-06 15:31

Tim Bregning Karlsen wrote:

> Det ender altid med at installationen mislykkedes.

Jeg kender ikke Win2000 men i XP er der nogle opdateringer der mislykkes
hvis man blokerer dem i firewallen.
Løsninger var så at hente opdateringer fra windows download eller hvor
de nu findes

--
Mvh Edmund