MS Windows
briani 27239
PDF til DOC eller RTF?
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 22:15

Hej.

Findes der et godt freeware program til konvertering fra PDF
til DOC (ms-word) og/eller RTF?

-E.G.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 27-03-06 23:04

El Guapo skriblede:
> Hej.
>
> Findes der et godt freeware program til konvertering fra PDF
> til DOC (ms-word) og/eller RTF?

Hvilke svar fik du på google (pdf to doc)

--
Lars Fragstrup

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 07:24

Lars Fragstrup spurgte, med en snert af spydighed i stemmen:

> Hvilke svar fik du på google (pdf to doc)

Hvis jeg havde fundet det jeg søgte, havde jeg ikke spurgt her.
Men hvis du er bedre til at Google end jeg, så kan du sikkert hjælpe?

-E.G.

Fra : emj

Dato : 28-03-06 07:29

El Guapo skrev:

>Hvis jeg havde fundet det jeg søgte, havde jeg ikke spurgt her.
>Men hvis du er bedre til at Google end jeg, så kan du sikkert hjælpe?

Han har jo hjulpet.
Skriv
pdf to doc
I Google, så får du masser af svar

Hilsen emj

Fra : Max

Dato : 28-03-06 07:36

Hej El

> Hvis jeg havde fundet det jeg søgte, havde jeg ikke spurgt her.
> Men hvis du er bedre til at Google end jeg, så kan du sikkert hjælpe?

Det er virkelig at gøre sig en selv en tjeneste at lære at bruge Google.
Men jeg tror du får svært ved at finde noget gratis, så jeg fristes
til at sige at hvis du ikke vil betale den smule en converter koster,
ja så har du såmændt nok ikke ret meget brug for den.

Du kunne evt. lave forsøg med at køre over HTML som omvej.

Mvh Max

Fra : John

Dato : 28-03-06 13:07

> Du kunne evt. lave forsøg med at køre over HTML som omvej.

- hvortil der findes et gratis program:
http://www.snapfiles.com/reviews/PDF2HTML/pdf2html.html

Mvh John

Fra : Max

Dato : 28-03-06 14:07

Hej John

> - hvortil der findes et gratis program:
> http://www.snapfiles.com/reviews/PDF2HTML/pdf2html.html

Under min søgning havde jeg jo set flere af den slags, derfor mit forslag :)

Mvh Max

Fra : John

Dato : 28-03-06 14:32

> Under min søgning havde jeg jo set flere af den slags, derfor mit forslag
> :)

- og et glimrende forslag..tror jeg nok..

Jeg linker flittigt til fx SnapFiles for overskuelighedens skyld: En kort
beskrivelse af programmet og screenshot samt link til hjemmeside. Derudover
har de en fin søgetjeneste.

Hjemmesiderne er ofte uoverskuelige/kommencielle.

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 19:04

Max wrote:

> [...]
> til at sige at hvis du ikke vil betale den smule en converter koster,
> ja så har du såmændt nok ikke ret meget brug for den.

Jeg tror nok at jeg har hørt om Google...
Det er ham oppe i kommunen!?

Tro det eller lad være, men jeg havde faktisk siddet og bladret en
masse søge-resultater igennem, men uden at finde hvad jeg søgte.
Og så var det at jeg tænkte, at her i gruppen findes en masse erfarne
folk. Jeg har tidligere har haft stor succes med at "trække på" på
jeres viden om de mest obskure programmer. Derfor spurgte jeg her.
Men det må have været en ren provokation, for de første svar jeg
fik, gik nærmest på at jeg vel for pokker selv kan finde ud af at
søge på Google...

Nej Max, det er nu ikke et spørgsmål om at være nærig og ikke
ville betale. Mange af disse små handy utilities findes også som
freeware og det vil da være lidt dumt ikke at undersøge det
"marked" først. Bare man ikke gør det lige her i gruppen, for det
er der åbenbart nogen, der ikke bryder sig om.

-E.G.