MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvor ligger adressekartoteket win98 Outloo~
Fra : Jacky Hansen

Dato : 27-03-06 19:37

Hej NG.

Jeg håber at der er en der lige kan hjælpe mig.
Jeg har en harddisk som er installeret med win98, hvor jeg gerne vil have
adressekartoteket samt mails fra Outlook express hente ud til en anden
maskine.

Grunden til at jeg spørger på denne måde er at jeg ikke har bootet op på
denne disk, da det ikke er min og den derfor sidder som en ekstern disk.

Håber der er en der kan hjælpe.

På forhånd tak

Jacky

Fra : Per Ahm

Dato : 27-03-06 19:57

"Jacky Hansen" <jacky1010@1010tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Grunden til at jeg spørger på denne måde er at jeg ikke har bootet op på
> denne disk, da det ikke er min og den derfor sidder som en ekstern disk.

Du kan søge på den disk efter filen: *.wab / det er adressekartoteket...

Søger du på: indbakke.dbx , så finder du en hel mappe med forskellige filer,
sendt post.dbx m.m.
det er dette mapper der gemmer lageret af de øvrige mapper: indbakke, slette
post, etc......

PA

Fra : Jacky Hansen

Dato : 27-03-06 20:22

> [...]
> filer, sendt post.dbx m.m.
> det er dette mapper der gemmer lageret af de øvrige mapper: indbakke,

Hej Per...

Tak for hurtigt svar.

Mvh
Jacky