MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP 64 key?
Fra : Rander

Dato : 26-03-06 12:57

Hvis man har en købt og betalt key til XP Pro, kan man så bruge den key til
at installere XP Pro 64 Trial, som kan downloades fra Microsoft?

Er der ellers nogle problemer med at køre sine 32-bit programmer under XP
64?

http://rander.dk (temporarily down!)

Det er ikke klogt at være klogere end nødvendigt. (Philippe Quenault)

Fra : Ricko.

Dato : 26-03-06 15:06

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man har en købt og betalt key til XP Pro, kan man så bruge den key
> til
> at installere XP Pro 64 Trial, som kan downloades fra Microsoft?

Selvfølgelig kan du da ikke det

Fra : Rander

Dato : 26-03-06 15:59

Sun, 26 Mar 2006 16:06:25 +0200 brugte Ricko. 11 linier på at fortælle
dette til dk.edb.system.ms-windows:

>Selvfølgelig kan du da ikke det

Det synes jeg nu ikke er nogen selvfølge - der er jo reelt tale om en
opdatering, ikke?

http://rander.dk (temporarily down!)

Jeg kørte på en lygtepæl, som jeg ikke opdagede,
fordi den var skjult af nogle fodgængere. (Skadesanmeldelse)

Fra : Henning

Dato : 26-03-06 16:31

On Sun, 26 Mar 2006 16:59:10 +0200, Rander <ldNOSPAM@rander.dk> wrote:

>Sun, 26 Mar 2006 16:06:25 +0200 brugte Ricko. 11 linier på at fortælle
>dette til dk.edb.system.ms-windows:

>Det synes jeg nu ikke er nogen selvfølge - der er jo reelt tale om en
>opdatering, ikke?

Måske - men så mangler du også en opdateringslicens

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 26-03-06 17:00

> [...]

>dette til dk.edb.system.ms-windows:

>Det synes jeg nu ikke er nogen selvfølge - der er jo reelt tale om en

Nej, der er ikke tale om en opdatering. Der er tale om en anden version
af Windows, baseret på Win2003 Server.

Trial betyder prøve, altså (her) en prøveversion af en ny udgave af
Windows.
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard