MS Windows
briani 27239
"Opdatering af skrivebord" hjælp ?
Fra : Olsen

Dato : 26-03-06 09:44

Ved en fejl på min XPpro har jeg fået fjernet elementet "Opdatering af
Windows skrivebord..."

hvilket betyder, at ved hver opstart spørger den om der skal ryddes op i
personlige indstillinger.

Under egenskaber for skrivebord har jeg ikke noget afkrydsningsfelt.

Har kørt sfc /scannow hvilket ikke hjalp.

Kan den atter tilføjes i regedit ?

\Olsen

Fra : jama

Dato : 26-03-06 11:59

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Under egenskaber for skrivebord har jeg ikke noget afkrydsningsfelt.
>
> Har kørt sfc /scannow hvilket ikke hjalp.

-----------------------------------
Gå ned og højreklik på "Start" og tryk så på egenskaber,og så tryk på
tilpas,der fjerner du hakket i "Personlige menuer".Derefter åbner du
egenskaber for skærm, tryk på "Skrivebord / tilpas skrivebord" og fjern så
hakket i kør "skrivebordsoprydning hver 60 dag"Så er den klaret.
Mvh.Jama

Fra : J. Jørgensen

Dato : 26-03-06 13:46

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> egenskaber for skærm, tryk på "Skrivebord / tilpas skrivebord" og fjern så
> hakket i kør "skrivebordsoprydning hver 60 dag"Så er den klaret.

Hej Olsen

Eller endnu nemmere:

Kør "Systemgendannelse" - det er lige det den er beregnet til - så er du
sikker på ikke at mangle een eller anden stump af en fil.

Hilsen
Jørgen

Fra : Olsen

Dato : 26-03-06 20:54

jama wrote:
> [...]
> "Skrivebord / tilpas skrivebord" og fjern så hakket i kør
> "skrivebordsoprydning hver 60 dag"Så er den klaret.

Virker ikke.

\Olsen