MS Windows
briani 27239
Kan ikke slette mapper
Fra : Tonehovedet

Dato : 25-03-06 19:56

Hej
Jeg har fået et irriterende problem: Når jeg vil slette en mappe, får jeg at
vide, at det ikke kan lade sig gøre, da et andet program bruger mappen. Men
der er sgutte nogen programmer, der har noget kørende med den mappe!
Og det er der måske så alligevel?
Når jeg har genstartet maskineriet, kan mappen slettes.
Er der en finurlig indstilling, jeg kan bruge for at blive glad igen?

Venlig hilsen
Preben Boch

Fra : Lars HT

Dato : 25-03-06 20:10

"Tonehovedet" <none@no.no> wrote in message
> [...]
> Når jeg har genstartet maskineriet, kan mappen slettes.
> Er der en finurlig indstilling, jeg kan bruge for at blive glad igen?

http://www.dr-hoiby.com/WhoLockMe/index.php

Lars

Fra : Tonehovedet

Dato : 25-03-06 20:55

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse

> "Tonehovedet" <none@no.no> wrote in message
>>
> http://www.dr-hoiby.com/WhoLockMe/index.php
>
> Lars

Hej Lars
Jeg hentede programmet, og det virker.
Sådan set...
Men da det var Explorer, der låste, klikkede jeg på "Kill"-knappen - og så
måtte jeg genstarte. Altså egentlig ikke bedre end før.
Men jeg prøver igen, når det bliver aktuelt og ser, hvad der så sker.
Tak for tippet.
Preben

Fra : Lars HT

Dato : 26-03-06 08:06

> [...]
> måtte jeg genstarte. Altså egentlig ikke bedre end før.
> Men jeg prøver igen, når det bliver aktuelt og ser, hvad der så sker.

Jeg regnede også med, at det var explorer! Har selv problemet en gang
imellem, uden at jeg ved hvorfor det sker. Du behøver dog normalt ikke at
genstarte, når du "dræber" explorer, men istedet trykke WIN-R, skrive
"explorer.exe" og trykke retur. Herved startes explorer igen - dog "mistes"
ofte nogle ikoner ved uret! Disse programmer kører dog stadig, men
betjeningen af dem er vanskeliggjort.

Lars

Fra : Tonehovedet

Dato : 26-03-06 19:15

> [...]
> "mistes" ofte nogle ikoner ved uret! Disse programmer kører dog stadig,
> men betjeningen af dem er vanskeliggjort.

Preben

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-03-06 18:21

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse