MS Windows
briani 27239
Træg opstart af computer
Fra : Anet

Dato : 25-03-06 13:24

Hejsa

Min computer er vildt længe om at starte op. Det er blevet til længere og
længere tid.

--
Hilsen
Annette

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 13:54

"Anet" <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Min computer er vildt længe om at starte op. Det er blevet til længere og
> [...]
Det er da altid noget at du huskede at oplyse, at der er tale om en computer

mvh
Ebbe

Fra : Claus Skovbo

Dato : 25-03-06 20:01

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> skrev i en meddelelse

> Det er da altid noget at du huskede at oplyse, at der er tale om en
> computer
>

> mvh
> Ebbe
>
> --
> Mænd holder ikke op med at lege fordi de bliver gamle.
> Mænd bliver gamle fordi de holder op med at lege.

Så er hun jaget væk ! Fint klaret Ebbe

Mvh Claus

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 23:48

"Claus Skovbo" <claus@karby.dk> skrev i en meddelelse

> Så er hun jaget væk ! Fint klaret Ebbe
>
> Mvh Claus

Og du så måske ikke smiley'en ? Det var egentlig et hint om at komme med
lidt flere oplysninger.

mvh
Ebbe

Fra : Claus Skovbo

Dato : 26-03-06 20:31

> [...]

Så er hun jaget væk ! Fint klaret Ebbe

> Og du så måske ikke smiley'en ? Det var egentlig et hint om at komme med

Jeg jeg så ikke Smiley én, jeg så blot den teksten. Den var lidt skarp ikke
!!

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 05:04

> Jeg jeg så ikke Smiley én, jeg så blot den teksten. Den var lidt skarp
ikke
> !!
>
> Claus

Ok, jeg bøjer mig og omformulerer til ære for de, som ikke måtte være i
stand til at forstå dansk humor:

Kære Annette, lidt flere oplysninger kunne være ønskelige, idet de
foreliggende ikke er tilstrækkelige til en ordentlig diagnosticering af dit
aktuelle computer-problem.

mvh
Ebbe

Fra : Claus Skovbo

Dato : 27-03-06 13:47

> [...]
>
> --
> Mænd holder ikke op med at lege fordi de bliver gamle.
> Mænd bliver gamle fordi de holder op med at lege.

FLOT

Claus

Fra : Anet

Dato : 02-04-06 10:40

> FLOT
>
> Claus

(klip)

Jeg ææælllskkker god humor

--
Hilsen
Annette

Fra : Anet

Dato : 02-04-06 10:39

(klip alt væk)

Jeg tænkte på om der var et program der kunne slette f.eks gamle
programrester osv, eller om der er et sted på computeren jeg kan slette
eller samle filer lidt. Har ryddet op på drevene med værktøjet der er i xp
og har diskfragmenteret også.

--
Hilsen
Annette

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 03-04-06 06:55

> [...]
> eller samle filer lidt. Har ryddet op på drevene med værktøjet der er i xp

Hej
Du kunne prøve CCleaner freeware
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
Du kunne også prøve at slette filerne i Windows\Prefecht
hvis du kører med gendannelse kunne du prøve at slette dem
denne Computer højreklik systemgendannelse slå den fra.
efter en genstart kan du jo slå den til igen.
Prøv at se hvor mange processor du har kørende
CTRL+Alt+Delete
i start kør msconfig kan du se om der er nogen programmer
du ikke behøver at starte op.
Du kan eventuelt besøge PC Pitstop og køre en test af din PC
Når du er færdig med den får du nogen tips og hvis du klikker
på det grå flag ved windows viser den bl.a hvilke programmer
der ikke behøver at starte op de er vist markeret med en blå farve
http://www.pcpitstop.com/pcpitstop/default.asp
mvh Bjarne

Fra : Anet

Dato : 02-04-06 10:37

> Det er da altid noget at du huskede at oplyse, at der er tale om en
computer

> mvh
> Ebbe

Jeg er her stadig. Har bare haft nogle dage hvor jeg har arbejdet meget og
har en lille hundehvalp der har taget resten af min tid.

--
Hilsen
Annette