MS Windows
briani 27239
Adressekartotek i OE
Fra : J.Jensen 3660

Dato : 25-03-06 08:22

Min ven på Thurø har spurgt min om følgende.

Kan man sende en hel gruppe fra adressekartoteket?
En anden end mig er blevet sekretær, og så kunne det jo være
smart, hvis jeg kunne sende medlemsgruppen.

Hilsen J. Jensen

Fra : Ricko.

Dato : 25-03-06 08:58

"J.Jensen 3660" <nyhedha( 71T03 Fjern)@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En anden end mig er blevet sekretær, og så kunne det jo være
> smart, hvis jeg kunne sende medlemsgruppen.

Hvis det er adresse kartotek du mener , kan du eksportere det med wap, gå i
adresse kartotek filer og vælg ekspoter (wap)så er det problem løst

Fra : Ole C

Dato : 25-03-06 09:13

J.Jensen 3660 skrev blandt andet:

> Kan man sende en hel gruppe fra adressekartoteket?
> En anden end mig er blevet sekretær, og så kunne det jo være
> smart, hvis jeg kunne sende medlemsgruppen.

Prøv at spørge i gruppen
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
vh
Ole C

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 25-03-06 12:09

> [...]
> En anden end mig er blevet sekretær, og så kunne det jo være
> smart, hvis jeg kunne sende medlemsgruppen.

Åben adressen kartoteket Vælg "Ny" og gruppe
Marker den øverste og scroll til bunden hold Shift
nede og marker den nederste Så er alle markeret og
vælg tilføj.