MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sjældne Mails
Fra : J.Jensen 3660

Dato : 25-03-06 08:19

Min ven på Thurø har sendt mig følgende Mail, som jeg ikke kan besvare.
Kan i ??.

Jeg har fået nogle Radikale mails, med vedhæftede fil, som jeg ikke kan
åbne.
De hedder: messager og testplain
Der "blobber" en besked frem, som siger at jeg skal oprette
tilknytning i Mappeindstillinger.
Jeg har prøvet, men det går ikke...

J. Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-03-06 09:27

Den 25-03-06 08.18 skrev J.Jensen 3660 følgende:

> Jeg har fået nogle Radikale mails, med vedhæftede fil, som jeg ikke kan
> åbne.

Hvad er radikale mails? Mails fra Det Radikale Venstre?

> De hedder: messager og testplain

Lyder ikke dansk, er det mails han har forventet at få, og ved han hvad
de vedhæftede filer skal forestille at være?

> Der "blobber" en besked frem, som siger at jeg skal oprette
> tilknytning i Mappeindstillinger.
> Jeg har prøvet, men det går ikke...

Jeg vil umiddelbart tro, at han i stedet fluks skulle have slettet
mailene. Jeg ved ikke, hvad han har forsøgt, men hvis det er virus, hvad
det umiddelbart kunne lyde som om, så er han sikkert blevet smittet. Det
vil være en god ide at bruge en virusscanner til at tjekke, om det er
tilfældet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sunbird: gratis kalender som du kan dele med andre.

Fra : J.Jensen 3660

Dato : 25-03-06 09:37

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Sunbird: gratis kalender som du kan dele med andre.

Svar: Ja, det er fra det Radikale Venstre.

J. Jensen

Fra : Max

Dato : 25-03-06 09:41

Hej

> Svar: Ja, det er fra det Radikale Venstre.

Så få ham til at spørge afsenderen hvad han skal gøre
med de filer de sender til ham.

Mvh Max