MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Blå skærm
Fra : Thomas gade

Dato : 23-03-06 20:59

Jeg får denne fejlkode:

Stop 0x000000c5 (0x00000000, 0x00000002, 0x8054b339)

Nogen der ved hvad den betyder?

Jeg fandt denne tråd der omhandler samme fejlkode, men den er tysk og
det er jeg ikke.

http://www.k-foren.de/showthread.php?t=86950#

Mvh Thomas

Fra : Peter

Dato : 23-03-06 21:27

"Thomas gade" <placeit-fjern-@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg får denne fejlkode:
>
> Stop 0x000000c5 (0x00000000, 0x00000002, 0x8054b339)
>
> Nogen der ved hvad den betyder?

Prøv denne her, den er på engelsk: http://support.microsoft.com/kb/291810/

PeterB

Fra : jane

Dato : 24-03-06 18:37

Thomas gade <placeit-fjern-@gmail.invalid> wrote in news:4422fe0e$0$15781
$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
>
> Nogen der ved hvad den betyder?
>

> Jeg fandt denne tråd der omhandler samme fejlkode, men den er tysk og

Næsten sikker på du har fejl på dine ram, sådan var det for mig.

Prøv at køre et chek på dine ram.
http://www.memtest86.com/

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Thomas gade

Dato : 24-03-06 22:06

jane wrote:
> [...]
> $14726298@news.sunsite.dk:

> Næsten sikker på du har fejl på dine ram, sådan var det for mig.

Tror jeg godt du kan have ret i. Indtil videre har jeg opdateret et par
drivere og fjernet en trojaner, uden succes.
JEg har brændt isofilen som et image men når jeg booter op på den
skriver den bare A: i kommandoprompten.

Kan du gi´mig et par pointers til hvordan man bruger programmet?

--
Mvh Thomas

Fra : jane

Dato : 25-03-06 18:50

> Kan du gi´mig et par pointers til hvordan man bruger programmet?

download programmet.. zip-fil.. og extract det til en diskette, når det er
overstået, indsætter du disketten og genstarter, så kan du se om der er
fejl, det er meget nemt at bruge, du vil ikke være i tvivl om noget.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Thomas gade

Dato : 25-03-06 20:28

jane wrote:
> [...]
> overstået, indsætter du disketten og genstarter, så kan du se om der er
> fejl, det er meget nemt at bruge, du vil ikke være i tvivl om noget.

Jeg kan ikke få disken til at virke. Ced ikke om det er fordi jeg kører
dualboot på 2 diske.
Anyways da jeg så efter på min opstartsskærm kunne jeg se at memtest
kommer med min ubuntu så nu kører jeg testen derfra.

--
Mvh Thomas