MS Windows
briani 27239
Proceslinjen bliver dobbelt ved hurtig sta~
Fra : Viktor Andersen

Dato : 22-03-06 22:16

Jeg har fået et mærkeligt problem efter ny installering af Win XP Pro +SP2

Når jeg vil have vist hurtig start på min proceslinje for at kunne lægge
genvejs ikoner ned på linjen, så ændres proceslinjen til at være dobbelt så
stor i højden. Og jeg kan ikke bagefter trække den ned til enkelt linje ved
at holde musetasten nede og så trække denne ned. Fjerner jeg så igen
fluebenet ved hurtig start, så kan jeg få en enkelt linje (bundlinjen) frem
igen, men kan så ikke lægge genvejs ikoner derned.

Så hvad gør en klog mand nu? Jeg har også prøvet at reparere WIN XP uden
held.

Alle gode råd værdsættes.

Hilsen
Viktor

Fra : L.E.P.

Dato : 22-03-06 22:55

Wed, 22 Mar 2006 22:15:45 +0100, skrev "Viktor Andersen"
<virgilante@sol.dk> :

> [...]
>igen, men kan så ikke lægge genvejs ikoner derned.
>
>Så hvad gør en klog mand nu? Jeg har også prøvet at reparere WIN XP uden

Det er nok bare proceslinien der er låst. Højre-klik på proceslinien
og fjern hak ved Lås proceslinien.

Hilsen Lars

Fra : Viktor Andersen

Dato : 23-03-06 19:16

Hej Lars,

Ja, det burde jeg jo også have skrevet første gang. NEJ, det er heller ikke
det.

Proceslinjen var ikke låst.

Andre gode råd og ideer?

Viktor

Fra : Bjarne

Dato : 23-03-06 21:56

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lars,
>
> Ja, det burde jeg jo også have skrevet første gang. NEJ, det er heller
> ikke det.
>
> Proceslinjen var ikke låst.
>
> Andre gode råd og ideer?
>
> Viktor

Har du sat flueben i vis hurtig start?
Bjarne

Fra : Viktor Andersen

Dato : 23-03-06 22:40

Hej Bjarne,

Ja, det har jeg.

Hilsen
Viktor

Fra : Bjarne

Dato : 23-03-06 23:07

> Hej Bjarne,
>
> Ja, det har jeg.
>
> Hilsen
> Viktor

Kan du ikke trække den sidelæns
istedet for nedad hvis har du ligesom en kant på
proceslinjen
vh Bjarne

Fra : Viktor Andersen

Dato : 24-03-06 18:39

> [...]
>
> "Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke trække den sidelæns
> istedet for nedad hvis har du ligesom en kant på

Hej Bjarne,

Det har jeg nu også prøvet, men uden resultat.

Hilsen
Viktor

Fra : Bjarne

Dato : 24-03-06 21:25

> Hej Bjarne,
>
> Det har jeg nu også prøvet, men uden resultat.
>
> Hilsen
> Viktor

Det går jo strygende
prøv start indstillinger proceslinien
prøv klassisk visning / og brug personlige indstllinger
og små ikoner inde under tilpas.
hvad har du stående når du højreklikker på procceslinien?
Bjarne

Fra : Viktor Andersen

Dato : 24-03-06 21:46

> [...]
> og små ikoner inde under tilpas.
> DET DUTTEDE HELLER IKKE
> hvad har du stående når du højreklikker på procceslinien? HVAD

Hilsen
Viktor

Fra : Bjarne

Dato : 24-03-06 22:30

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Bjarne" <B@virker-ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Hilsen
> Viktor
Hvis du højreklikker nede på selve proceslinien
uden for startknappen vælg egenskaber / værktøjslinie
Hvad står der der?
På min er der kun hak ved sprog og hurtig start.
Bjarne