MS Windows
briani 27239
Genstarter
Fra : Pia & Flemming

Dato : 22-03-06 14:08

Hej
Når jeg skal lukke windows ned genstarter den i stedet , hvad kan der være
galt.

Hilsen Flemming

Fra : O. Skjold

Dato : 22-03-06 17:21

"Pia & Flemming" <pia-flemming@oncable.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Når jeg skal lukke windows ned genstarter den i stedet , hvad kan der
> være galt.

Måske en fejl under nedlukning får den til det. Prøv under Egenskaber for
system + Avanceret + Start og genoprettelse at fjerne markeringen i
"Genstart automatisk" og se om du i stedet får en fejlmelding.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Pia & Flemming