MS Windows
briani 27239
Hjælp min Norton Ghost Image kan ikke brug~
Fra : Erik

Dato : 21-03-06 23:08

Hej NG

Har skiftet til nyt bundkort og alt som kunne drille gjore det Så troet
jeg at mit Ghost image kunne rede mig. Det kunne det ikke...

Så jeg har måtte start WinXP pro på en frisk. Der ligger dog nogle data på
mit Ghost image. Kan man på nogle måde åbne sådan et image og kopier dataen
ud der fra?

På forhånd tak
Erik

Fra : Gamle

Dato : 21-03-06 23:34

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så jeg har måtte start WinXP pro på en frisk. Der ligger dog nogle data på
> mit Ghost image. Kan man på nogle måde åbne sådan et image og kopier
> dataen
> ud der fra?

Ja det kan man godt.
Du skal bare installere den samme ghost på den nye Windows.
Du åbner den på samme måde som du tjekker en ny ghost imagefil. Og så kan du
kopiere.

Mvh.
Torben

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 21-03-06 23:31

> Så jeg har måtte start WinXP pro på en frisk. Der ligger dog nogle data på
> mit Ghost image. Kan man på nogle måde åbne sådan et image og kopier
> dataen
> ud der fra?

Ja, det kan du ved hjælp af programmet Norton Ghost Explorer. Så kan du
overføre enkelte filer eller mapper, som du vil.

Med venlig hilsen, Jørgen.

Fra : Rado

Dato : 22-03-06 01:01

On Tue, 21 Mar 2006 23:07:32 +0100, "Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com>
wrote:

>Hej NG
>
>Har skiftet til nyt bundkort og alt som kunne drille gjore det Så troet
>jeg at mit Ghost image kunne rede mig. Det kunne det ikke...

Har du prøvet at køre dit Ghost image ind på disken, boote op på XP
CDen, og så vælge reparation? Det er så vidt jeg ved den måde man gør
det på.

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Erik

Dato : 22-03-06 01:04

> Har du prøvet at køre dit Ghost image ind på disken, boote op på XP
> CDen, og så vælge reparation? Det er så vidt jeg ved den måde man gør
> det på.

ja, det er prøvet og det virket ikke