MS Windows
briani 27239
Skifte navn
Fra : Ricko.

Dato : 21-03-06 11:05

En bekendt ringede til mig og spurgte om hun ikke kan skifte det navn der
står når man går i kontrolpanel -system , der ville hun gerne have sit eget
navn til at stå og ikke den der ejede pc før ,nogen der kan hjælpe hende

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Ricko.

Dato : 21-03-06 11:26

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> står når man går i kontrolpanel -system , der ville hun gerne have sit
> eget navn til at stå og ikke den der ejede pc før ,nogen der kan hjælpe

Glemte at det er i win xp sp2

Fra : Nørd

Dato : 21-03-06 11:27

> [...]
> navn til at stå og ikke den der ejede pc før ,nogen der kan hjælpe hende

Hej Ricko.

Brug regedit.
Start / Kør skriv regedit og OK
gå i Rediger / Søg skriv navnet på tidligere ejer
i højre side vil du se tidligere ejers navn
Højrerklik på den og Rediger
indsæt nuv. navn og OK
tryk F3 for at fortsætte søgningen
og ret alle de steder du møder tidligere ejer.

Mvh. Nord

Fra : Ricko.

Dato : 21-03-06 11:47

"Nørd" <Nørd@c.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> indsæt nuv. navn og OK
> tryk F3 for at fortsætte søgningen
> og ret alle de steder du møder tidligere ejer.

Det sender jeg videre , tak til dig

Fra : Ricko.

Dato : 21-03-06 12:00

> "Nørd" <Nørd@c.com> skrev i en meddelelse

> Det sender jeg videre , tak til dig
Det virkede for hende med det samme , fint.

Fra : Nørd

Dato : 21-03-06 12:04

> Det virkede for hende med det samme , fint.

Det lyder godt.
Tak for tilbagemeldingen.
Mvh. Nord.