MS Windows
briani 27239
Problemer med bluetooth HID mus
Fra : allan.egebjerg@gmail~

Dato : 20-03-06 21:30

Jeg har en ny bærbar computer med indbygget bluetooth som kører
BlueSoleil software. Til computeren har jeg så købt en bluetooth mus
fra Logitech(V270), som skulle kunne køre imod en eksisterende
bluetooth enhed.
Jeg har en anden bærbar med samme bluetooth enhed, og her virker musen
upåklageligt, men hvis jeg flutter den til den nye, connecter musen
også fint og får forbindelse, men når XP vil installere HID enheds
driveren melder den fejl 39, (Defekt eller manglende enhedsdriver).
Jeg har selvfølgelig forsøgt at fjerne den fra enhedslisten og
installere igen, men det giver samme resultat hver gang, og jeg har
forsøgt at installere driveren fra IVT (BlueSoleil), men med samme
resultat.

Er der nogen der har været ude for noget ligende eller har nogle
forslag til hvad der kan være galt?

Den nærmeste forklaring jeg har kunne google mig frem til er at der er
gået noget galt første gang, som så har lavet rav i
registreringsdatabasen, men hvor i registeringsdatabasen, det er jeg
så ikke klar over

Gode forslag modtages gerne...

Mvh Allan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-03-06 20:42

allan.egebjerg@gmail.com wrote:
> [...]
> at der er gået noget galt første gang, som så har lavet rav i
> registreringsdatabasen, men hvor i registeringsdatabasen, det

Prøv at kør denne kommando fra Kør: 'scannow /sfc'.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund