MS Windows
briani 27239
InstallShield Installation Information
Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-03-06 15:35

denne mappe ligger i c: programmer - kan den slettes? - hvad er det og
hvorfor ligger den der?

desuden har jeg åbenbart fået en c: program files osse med en tilsvarende
mappe i - dog uden indhold og jeg har ikke andre programmer i den mappe, så
et eller andet program har oprettet mappen... kan jeg slette disse mapper...
hvad skal jeg evt. passe på?

på forhånd tak
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Nicolai

Dato : 19-03-06 17:01

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> mappe i - dog uden indhold og jeg har ikke andre programmer i den mappe,
> så et eller andet program har oprettet mappen... kan jeg slette disse

Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, men det virker som om du har
haft installeret et program, som har oprettet det og efter du har
afinstalleret det, har den efterladt sig noget skrald.

Ved den slags, plejer jeg at flytte det først og når det har kørt som det
skulle et stykke tid, så sletter jeg det.

Nicolai

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-03-06 18:00

> [...]
>
> Ved den slags, plejer jeg at flytte det først og når det har kørt som det
> skulle et stykke tid, så sletter jeg det.

den i program files er helt tom (der er kun 1 mappe) hvorimod den i
programmer har mange mapper og med forskelligt indhold... så ja, det kan
godt ligne noget 'skrald'.

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 19-03-06 19:45

> den i program files er helt tom (der er kun 1 mappe) hvorimod den i
> programmer har mange mapper og med forskelligt indhold... så ja, det kan
> [...]
Jeg ville lade den være i fred
"Advarsel! Når du har fjernet mappen InstallShield Installation Information,
fungerer de programmer, der har gemt data i denne mappe, måske ikke korrekt"
Bjarne

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-03-06 19:54

> [...]
> Information,
> fungerer de programmer, der har gemt data i denne mappe, måske ikke

jeg lader det være

tak for hjælpen