MS Windows
briani 27239
driveropdatering
Fra : holgersen

Dato : 19-03-06 12:21

hej
mener man engang kunne downloade noget software, der kunne finde ud af om
man havde de nyeste drivere til grafik/lydkort osv. Mener endda at der var
link til nye drivere. Husker jeg forkert ? , hvis ikke er der så nogen der
ved hvad det hedder.
Mvh
John

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 20:40

holgersen" <honoresvej"fjern wrote:
> [...]
> af om man havde de nyeste drivere til grafik/lydkort osv. Mener endda
> at der var link til nye drivere. Husker jeg forkert ? , hvis ikke er

Jeg vil tro at den slags programmer i så fald skal komme fra producenten
af din PC.

Jeg er selv stødt på sådan et program i forbindelse med klargøring af ældre
IBM laptop PC'ere (såvidt jeg husker var det "ThinkPad R31"). Da kunne
jeg nøjes med at downloade et enkelt program, en "software installer", som
så tog sig af resten, dvs. programmet lavede selv en net-forbindelse "hjem
til mor" og fandt alle de nødvendige drivere til hardwaren (BIOS, chipset,
lydkort, grafik osv.), i de nyeste versioner. Så skulle jeg bare markere de
drivere på listen, som jeg gerne ville have og så klarede programmet resten
mht. download og installation. Smart!

Men dette program var som nævnt til en bestemt serie af IBM laptops.
Hvad der evt. måtte findes til andre mærker af PC'ere, aner jeg ikke.

-E.G.

Fra : Frank Schou

Dato : 20-03-06 21:48

"holgersen" <honoresvej"fjern"@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om man havde de nyeste drivere til grafik/lydkort osv. Mener endda at
> der var link til nye drivere. Husker jeg forkert ? , hvis ikke er der

Jeg mener, at Driver Detective fra
http://www.drivershq.com/Download-Application.asp?action=newversion2 kan
det du efterlyser, men så vidt jeg husker koster det et par
hundrede kroner.

Mvh. Frank

Fra : holgersen

Dato : 21-03-06 19:47