Hotel-underskrift på at prostitution modar~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-06 16:27

At Nordisk Råd (ifl EB 3 juni) vil have hoteller til til at love
skriftligt at de vil modarbejde ulovlig prostitutionsformidling,
svarer til at bede alle firmaer om at underskrive at de vil overholde
skatte- og arbejdsmiljølovgivning.

Det forvrænges til svenskeragtig total-angreb på købesex, men det
allermeste købesex er lovligt, også når det sker på hotel.

Skal man straffe en taxachafør, der til en købesex-interesseret kunde
foreslår at købe Ekstrabladet og læse massagespalten?

Enhedslistens sære små-nålestik mod en gavnlig branche er

1. at fyre offentlig ansatte der går til glædespige

2. at overstrege annoncer om købesex i bibliotekers aviser der om

Ytringsfrihed bør være total, når der ikke opfordres til vold, tyveri,
tyvsk bedrag og andet med kæmpe-straframme.

Fra : Kim2000

Dato : 03-06-06 17:30

> [...]
>
> Det forvrænges til svenskeragtig total-angreb på købesex, men det
> allermeste købesex er lovligt, også når det sker på hotel.

Købesex er lovligt i Danmark og hvad forventer de egentlig af hotellet (og
kunden)? Skal hotellet tjekke om den prostitueret indberetter det til
skattevæsenet og hvordan gør de så det. Købte kunden den fulde pakke eller
hvad? Og hvad var prisen? Og kunden hvordan skal kunden tjekke? Jeg tjekker
altså heller ikke om min tømmer indberetter sit arbejde.

> [...]
>
> Enhedslistens sære små-nålestik mod en gavnlig branche er
>
> 1. at fyre offentlig ansatte der går til glædespige

Det må jo betyde jeg som lærer er ansat 24 timer i døgnet, jeg glæder mig
til modtage den løn på 3½ gange 16 timer jeg har til gode. EL eller nogen
andre skal selvfølgelig ikke blande sig i hvad jeg laver i min fritid, så
længe det er indenfor lovens rammer.

> 2. at overstrege annoncer om købesex i bibliotekers aviser der om

Og man skulle dog mene en bibliotikars tid må kunne bruges bedre end den
slags pjat. Og igen er det jo et lovligt erhverv.

> Ytringsfrihed bør være total, når der ikke opfordres til vold, tyveri,
> tyvsk bedrag og andet med kæmpe-straframme.
¨
I det hele taget skal ytringsfriheden være total så længe det holder sig
indenfor lovens rammer.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-06 23:54

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> [...]
> gode. EL eller nogen andre skal selvfølgelig ikke blande sig i hvad
> jeg laver i min fritid, så længe det er indenfor lovens rammer.
snip
> I det hele taget skal ytringsfriheden være total så længe det holder
> sig indenfor lovens rammer.

Hvis noget ikke er indenfor lovens rammer, er det politiet der skal
tage initiativ - fx efterlyse hotelbranchens underskrevne
håndfæstninger og samarbejde med at optrevle traficking.

Men socialborgmester Mikkel Warmings mærkesager er - foruden
hjemløse-olympiade - at fyre sine papirnussere hvis de køber massage
og spilde bibliotekartid med overstregning i aviser.

Jeg svarede på min nevøs lange følelsesfulde "hjælp de stakkels
importerede sexslavepiger" indlæg i Lokalavisen med netop de seje
ytringsfriheds-argumenter , som Kim2000 bruger . og lige så kort

Men ved snu redigering kunne debatredaktøren får mig til at se skinger
og extremistisk ud. Godhedsindustriens journalister er dygtige til at
gøre sort til hvidt , helt som politi og dommere.
Kun en tåbe frygter ikke medierne - og kun en større tåbe vælger af
den grund tavshed.

Fra : Kim2000

Dato : 04-06-06 07:57

> [...]
> importerede sexslavepiger" indlæg i Lokalavisen med netop de seje
> ytringsfriheds-argumenter , som Kim2000 bruger . og lige så kort

Og her er det at din nevø (hvem det så end er) og mange andre politikere gør
en fejl. De sætter lighedstegn mellem sexslavehandel og prostitution.
Slavehandel skal selvfølgelig bekæmpes med alle midler, den absolut nemmeste
måde ville være at kun tillade prosititution af danskere i Danmark, af
bulgare i Bulgarien osv osv. Og naturligvis benhårde straffe til bagmændene.
Som det er i dag sender man pigerne ud af landet og sagen stopper som regel
der. Det er uanstændigt.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-06 21:47

> [...]
> Og naturligvis benhårde straffe til bagmændene. Som det er i dag
> sender man pigerne ud af landet og sagen stopper som regel der. Det

Hvad rager det os om der er slavehandel i andre lande.?
Vi havde trælle i vikingetiden, og fagforeningsmænd idag kalder deres
medlemmer for lønslaver og de er ofte så undertrykt og stavnsbundne og
ufri, som fortidens slaver.
Lad os overlade til forskellige nationer selv at lovgive om disse
bagateller.

Selvfølgelig er alfonser aldrig mere skyldige end pigen - de er blot
kærester og beskyttere og hver case er forskellig så stik din
dømmesyge skråt op.

Om man er damefrisør og tjener kassenpå at nusse folks hår foroven
eller man som glædespige nusser folk forneden, er da to helt
ligestillede erhverv

At muslimlande næsten alle har en art slaveri er ikke noget, der skal
fordømmes - det er deres stil. Men det belyser at de er fra Mars og vi
er fra Venus og aldrig vil vi mødes og integration kunne ske
Er særlig mange negre i USA integreret . abstrakttænkende, kreative
og civiliserede som vesterlændinge - næh
Muslimer der har stærk tro på at de er ybermensch, og vantro skal
slavebindes, omvendes eller dræbes er klart endnu mere uintegrable
Det handler om social arv gennem århundreder

Fra : Jensen

Dato : 04-06-06 23:21

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:8FHgg.46810$Sx.14856
@fe08.usenetserver.com:

> [...]
> slavebindes, omvendes eller dræbes er klart endnu mere uintegrable
> Det handler om social arv gennem århundreder

Hvem i alverden er Bo Warming????
Never heard about him before!!!
Er det ham med alle konspirationsteorierne???

Fra : Petersen

Dato : 04-06-06 23:29

Jensen <jensen@jensen.no> wrote in news:Xns97D93AF4F4B9olsenolsenno@
62.243.74.162:

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:8FHgg.46810$Sx.14856
> @fe08.usenetserver.com:

> Hvem i alverden er Bo Warming????
> Never heard about him before!!!
> Er det ham med alle konspirationsteorierne???

Nej, det er ham med BÆ mellem ørerne !!!!

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-06 23:38

> [...]

> slavebindes, omvendes eller dræbes er klart endnu mere uintegrable
> Det handler om social arv gennem århundreder

Nu må i altså styre jer lidt allesammen.
Bare fordi jeg hedder Bo Warming skal jeg
kanøfles!!
Det er ikke særlig rart, jeg bliver altså
så ked af det....

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-06 14:18

> Nu må i altså styre jer lidt allesammen.
> Bare fordi jeg hedder Bo Warming skal jeg
> kanøfles!!
> Det er ikke særlig rart, jeg bliver altså
> så ked af det....

Ja, samme her, jeg hedder også Bo Warming og har samme problem.

For dårligt! Tag jer sammen