BILAGA till anmälan mot G. Persson m.fl. 1~
Fra : Rolf Martens

Dato : 03-06-06 15:26

Fra : Henrik Bengtsson

Dato : 03-06-06 15:43

"Rolf Martens" <rolf.martens@comhem.se> skrev i meddelandet
news:e_ggg.3475$E02.800@newsb.telia.net...
> BILAGA till anmälan mot G. Persson m.fl. 17.02.1997

Vi BRYR OSS INTE din förbannade halvdansk, håll din skit UTANFÖR .diverse.
--
Henrik Bengtsson
---

Fra : GB

Dato : 03-06-06 17:04

"Henrik Bengtsson" <reklamfella@hotmail.com> wrote in

> Vi BRYR OSS INTE din förbannade halvdansk, håll din skit UTANFÖR
> .diverse.

Uuuha - der er nok en jävlig svænsk racist her, som ikke kan lide danskere.
Pas du hellere på, at jeg ikke sladrer til Mona Sahlin...

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 04-06-06 01:51

"GB" ha scritto nel messaggio news:<Xns97D7B7ABA4594Youremail@62.243.74.162>

>"Henrik Bengtsson" <reklamfella@hotmail.com> wrote in

>Uuuha - der er nok en jävlig svænsk racist her, som ikke kan lide danskere.

Det finns numera inget folk gillar danskar, dumfan. I och med er kollektiva
krigsförklaring mot islam är ni nu, med all rätt, hatade världen över.

Över hela världen pissar man på Drottning Margerethe och torkar sig i röven med
Dannebrogen, detta är vad som hänt med er lilla "nation".

>Pas du hellere på, at jeg ikke sladrer til Mona Sahlin...

Ta det med Ann-Christin Nykvist, djurplågeri/danskplågeri behandlas av
jordbruksministern.

--
This row is intentionally left blank.

"Jag ser inte mig själv som rasist eller nazist.
Jag tyckte bara inte om invandrare."
- John Ausonius "Lasermannen"

Fra : Rolf Martens

Dato : 05-06-06 09:17

Fra : Henrik Bengtsson

Dato : 05-06-06 11:28

> In article <4edlfiF1eguavU1@individual.net>, reklamfella@hotmail.com says...

> De styrande förbrytarna har redan ont om anhängare och
> försvarare, och får färre och färre för var dag.
>
> Men de kan i alla fall trösta sig med att det fortfarande
> finns en och annan som du, Henrik.

Det har du så rätt i, och det är inte bara de (vilka det nu är som är emot dig för
dagen) som kan trösta sig med min existens utan hela förbannade mänskligheten bör
tacka valfri husgud att jag finns till.

> Och jag är inte så elak
> att jag sitter och önskar att du blir strömlös pga dina
> (nuvarande) kompisars agerande

Slår du fortfarande dina barn?

> och då inte kan sända sådana
> här lite mindre smarta kommentarer längre, utan hoppas i stället
> att även du skall börja använda din s.k. knopp nån gång.

Har du problem med nettiketten i en viss grupp så får jag rekomendera att du att
först läser .diverses faq och sen överväger ifall du skall fortsätta att korsposta
hit ifall du inte är nöjd när du får "godkända" svar.
--
Henrik Bengtsson
---