hvem lyver?
Fra : @

Dato : 03-06-06 13:15

hvem lyver?

muhammedanere har jo i følge koranen ret til at lyve hvis det tjener
deres formål overfor vantro

/
http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Andre+nyheder/2006/06/03/115210.htm
kirkegårdsleder Kaare Rud Nielsen:
Vi har begravet muslimer siden 1976 og har aldrig begravet uden kiste
af den simple grund, at ingen har ønsket det.

Formand for Dansk Islamisk Begravelsesfond Kasem Said Ahmad:
Det har jeg svært ved at tro på, for jeg ved, at muslimer er blevet
afvist med det samme, når de har bedt om ikke at blive begravet i en
kiste.
/

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-06-06 13:19

Den Sat, 03 Jun 2006 14:15:05 +0200 sendte "@" <1@invalid.net>
følgende røgsignaler:

> [...]
>Vi har begravet muslimer siden 1976 og har aldrig begravet uden kiste
>af den simple grund, at ingen har ønsket det.

Ja, hvis de bliver afvist når de kommer uden hylster, så bliver de jo
netop heller ikke begravet. Så nej, der bliver ikke begravet nogen
uden kiste.

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-06-06 21:28

@ wrote:
> [...]
> Det har jeg svært ved at tro på, for jeg ved, at muslimer er blevet
> afvist med det samme, når de har bedt om ikke at blive begravet i en

Tænkeligt at bedemanden har afvist det. Hvis en sådan har været inde i
billedet.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym
mindre vægt.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 05-06-06 18:43

> [...]
> at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,
> og som følgelig er sikker på at fortjene paradiset ved at

Kasem Said Ahmad må meget gerne lyve over for ikke muslimer, hvis det
fremmer hans egen sag ved muslimer, så kan man ikke gå ud fra som ikke
muslim at det ikke passer hvad han siger.

Svend

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-06-06 03:09

Svend Poulsen wrote:
> [...]
> fremmer hans egen sag ved muslimer, så kan man ikke gå ud fra som ikke
> muslim at det ikke passer hvad han siger.

man kan ikke gå ud fra at det ikke passer? jamen fint, så vil jeg i stedet give
ham tvivlen til gode ligesom jeg gør for alle andre medmennesker og som helt
tilfældigvis er samme princip et fornuftigt retssamfund fungerer efter.