Skærme
Fijala 3554
gul skærm
Fra : Stig

Dato : 17-06-01 07:55

som nybegynder ved jeg ikke om dette er den rette gruppe at spørge.
Men.? Under mit arbejde, det gælder alle programmer, skrivebord med
videre,ændre skærmen sig og får en gullig farve,der ikke forsvinder. Nogle
gange under upstart får jeg ligeledes et gulligt skrivebord.
kan nogle hjælpe
karsten hansen

Fra : Jesper Y. Kristianse~

Dato : 17-06-01 12:32

Det lader til at din monitor er gået ud af grundindstillingen.

Inde i din monitor findes der små justerbare potentiometre, som regulerer
styrkeforholdet mellem de tre monitor-grundfarver, RGB (Red, Gren Blue).

Hvis din monitor er af ældre dato (garantien er udløbet), kan du evt. selv
dreje LIDT på dem, hvis ikke (eller hvis du har 10 tommelfingre), så få en
fagmand til det.

Hvis det heller ikke virker, så skal du nok til at se dig efter en ny
monitor.

mvh Jesper

Stig <helsborg@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ghkdg$rsm$1@news.inet.tele.dk...