Luk Christiania
Fra : Carl

Dato : 03-06-06 10:53

Fint nok at de vil leve alternativt. Det genere mig ikke. Det genere mig
heller ikke at de bor på en af de dyreste grunde i København, uden at betale
skat af det.

Det genere mig en del at de sælger stoffer. Men når de holder hånden over en
morder, der er min grænse.

INTET absolut INTET retfærdiggør overlagt mord.

mvh
Carl

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Allan Riise

Dato : 03-06-06 11:05

Carl wrote:
> [...]
> uden at betale skat af det.
>
> Det genere mig en del at de sælger stoffer. Men når de holder hånden

Enig, men de har jo ikke holdt hånden over den evt. morder, de har været med
til at finde frem til ham, og har endvidere givet politiet et billede af den
mistænkte.

> INTET absolut INTET retfærdiggør overlagt mord.

Nej, men det er der mange der har svært ved at forstå, især herinde.

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 03-06-06 13:59

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Enig, men de har jo ikke holdt hånden over den evt. morder, de har været med
> til at finde frem til ham, og har endvidere givet politiet et billede af den
> mistænkte.

NUL putte! Politiet har meddelt, at Christianittene på ingen måde har
hjulpet med efterforskningen! Billedet stammer ikke fra dem.

> Nej, men det er der mange der har svært ved at forstå, især herinde.

Nej, på Christiania.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-06-06 11:49

Carl wrote:
> [...]
> over en morder, der er min grænse.
>
> INTET absolut INTET retfærdiggør overlagt mord.

Nej - men Christania er jo ikke så forskellige fra det øvrige samfund. Der
ville du jo heller ikke uden videre kunne få offentligheden til at udpege en
voldsmand og morder.

Vi lukker jo ikke en mindre provinsby hvis noget tilsvarende sker der, så
din argumentation holder jo ikke.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym
mindre vægt.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-06-06 12:29

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> voldsmand og morder.
>
> Vi lukker jo ikke en mindre provinsby hvis noget tilsvarende sker der, så

Har du besøgt stedet ??, har du set den rockermafia der styrer. alt det
narko der over bordene hvordan kan nogen sammenligne CA med Danmark, de
skriver jo selv at du forlader EU når du går ind på CA. En gangsterede er
det rette udtryk. CA burde være lukket for 30 år siden.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-06-06 12:45

> [...]
> voldsmand og morder.
>
> Vi lukker jo ikke en mindre provinsby hvis noget tilsvarende sker der, så

Har du besøgt stedet ? og har du set den rockermafia der styrer alt det
narko der går over bordene, hvordan kan nogen sammenligne CA med Danmark,

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-06-06 13:19

Poul Nielsen wrote:

> En gangsterede er det rette udtryk. CA burde være lukket for 30 år
> siden.

Enig
I samme ombæring kan man lukke brokvarterene Nørrebro + Vesterbro

- Peter

Fra : Jim

Dato : 03-06-06 14:08

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Enig
> I samme ombæring kan man lukke brokvarterene Nørrebro + Vesterbro

Har man heller ikke betalt for grundene der?
Og betaler man heller ikke ejendomsskatter og besk. af lejeværdien der?

J.

Fra : Rasmus

Dato : 03-06-06 16:59

On Sat, 3 Jun 2006 15:07:47 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Har man heller ikke betalt for grundene der?
>Og betaler man heller ikke ejendomsskatter og besk. af lejeværdien der?
>
>J.

Så må man ekspropriere som man gør så mange andre steder. Normaliser
området, og få samfundstaberne spredt ud i samfundet.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-06-06 16:02

> Enig
> I samme ombæring kan man lukke brokvarterene Nørrebro + Vesterbro
>
> - Peter

Jamen hvorfor skulle man det?, beboerne der er ikke kriminelle, de betaler
skat, betaler husleje, de sympatiserer ikke med narkohandlere og de støtter
dem ikke med vold. Hvorfor skulle man så nedlægge brokvarterene Nørrebro +
Vesterbro.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-06-06 20:10

Poul Nielsen wrote:

> Hvorfor skulle man så nedlægge
> brokvarterene Nørrebro + Vesterbro.

Jeg er født og opvokset på Nørrebro
Tro mig - problemet med narkotika og kriminalitet er mange gange større i
brokvarterene

Ja du kan købe tjald på Christiania det har man kunnet i rigtig mange år
Men leder du efter hårde stoffer så skal du andre steder hen ...

- Peter

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-06-06 23:38

Peter Lykkegaard <plykkegaard@gmail.com> wrote:

> Enig
> I samme ombæring kan man lukke brokvarterene Nørrebro + Vesterbro
>
> - Peter

Og Folketinget, samt skatteministeriet. Det er jo rent tyveri der
foregår der!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-06 13:38

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Har du besøgt stedet ? og har du set den rockermafia der styrer alt det
> narko der går over bordene?

Er det tjald du der taler om?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-06 16:18

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> gangsterede er
> det rette udtryk. CA burde være lukket for 30 år siden.

Lukning skulle og skal ske fordi det er tyveri, og der er ikke hævd
eller legalisering fra folketinget

Akuelle mordsag hvor ALLE CHRISTIANITTER HAR MEDSKYLD, er god grund
til at idømme alle en tilbagebetaling af ejendomsskatter , renter,
afdrag etc og tvangsinddrive ved konfiskation af køretøj. Det kræver
ingen lovændring.

At christianitterne ønsker koncensur om alt, betyder at de ikke vil
hjælpe politiet med oplysninger om hvem der myrdede. De er næsten så
farlige som muslimer, - og morderne var nok muslimer af værste art.

Jeg kunne have lytst at skrive på et kæmpebanner på min tagterasse mod
Bjelkes Alle

CHRISTIANITTER OG MUSLIMER MYRDER
og evt
Dette hus har Christianias kvaliteter, men er ikke stjålet.