Luk Christiania
Fra : Carl

Dato : 03-06-06 10:53

Fint nok at de vil leve alternativt. Det genere mig ikke. Det genere mig
heller ikke at de bor på en af de dyreste grunde i København, uden at betale
skat af det.

Det genere mig en del at de sælger stoffer. Men når de holder hånden over en
morder, der er min grænse.

INTET absolut INTET retfærdiggør overlagt mord.

mvh
Carl

Fra : GB

Dato : 03-06-06 17:10

"Carl" <news@111.dk> wrote in

> Det genere mig en del at de sælger stoffer. Men når de holder hånden
> over en morder, der er min grænse.

1: de sælger ikke "stoffer", men "kun" hash.
2: de holder ikke hånden over nogen mordere, det kan jeg love dig for,
tvært imod. Desuden er han blevet anholdt.

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 05-06-06 01:02

GB forklarede den 03-06-2006:
> "Carl" <news@111.dk> wrote in

> 1: de sælger ikke "stoffer", men "kun" hash.

Nemlig, og bjørne går ikke på alle fire.

Prøv at modbevise at der sælges andre stoffer end hash på Christiania.
Det _kan_ du ikke, men du kan henvise til udtalelser fra fællesmøder,
du kan komme med hensigtserklæringer, du kan henvise til at politiet
ikke konfiskerer stort set andet en hash på stedet, men du kan ikke
_bevise_ at der ikke handles med andre stoffer end hash. Det er en
dødfødt argumentation du har indladt dig på.
Og ja, du kan godt købe andet end hash på Christiania.

> 2: de holder ikke hånden over nogen mordere, det kan jeg love dig for,
> tvært imod. Desuden er han blevet anholdt.

At du ikke får dit eget gylp galt i halsen. Du kan da ikke love en
skid!
Hvad kan du love på Christianitternes vegne?

Ja, den formodede hovedmand til den seneste "dødsvold" på Christiania
er blevet anholdt, men ikke med hjælp fra christianitter! Det seneste
udspil fra den kant er en "mindemarch" eller lignende. Hvis moral er
godt, må dobbeltmoral være dobbelt så godt, men Christiania har jo også
stærkt behov for at profilere sig fra den positive side i øjeblikket!
Nu havde man jo godt gang i at brokke sig over politiets besøg på
diverse beværtninger, hvilket fik medvind i medierne; og så var der
nogle _idioter_ der slog med kølle og vendte den positive stemning i
negativ retning; jo selvopholdelsesdriften er altoverskyggende. . .

Mvh
Kent.

Fra : GB

Dato : 05-06-06 02:51

=?ISO-8859-15?Q?Kent_R=E5dbjerg?= <wuk@mail.tele.dk> wrote in

> Prøv at modbevise at der sælges andre stoffer end hash på Christiania.

Der sælges givetvis - i krogene, og hvis man "kender nogen" - stoffer som
speed, LSD og X (ligesom i resten af Europa). Men det varer kun indtil
pusherne bliver afsløret - så er det ud af klappen - med et ordentligt
sideskrald!

Der sælges IKKE opiater som heroin og opium, af den simple grund, at
pusheren vil være narkoman selv, og sådan nogle bliver lynhurtigt spottet.

Forstå mig nu ret - jeg synes IKKE at "aktiviteter" som gangster-uvæsenet i
Pusherstreet er i orden - jeg forholder mig udelukkende til fakta.

Og som gammel, forhenværende christianit (tilhørende "aktivist"-holdet)
kender jeg forholdene bedre end alle I, som aldrig har besøgt, endsige boet
på "staden".

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-06-06 12:42

Carl <news@111.dk> wrote:

> [...]
> morder, der er min grænse.
>
> INTET absolut INTET retfærdiggør overlagt mord.

Hvis Christiania skal bulldozes, så frabeder jeg mig at du sender
egningen videre til mig og min familie.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org