Politiets narkoarbejde - forespørgsel
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-06-06 21:07

Hej alle,

hvor stor en del af politiets udførte arbejdstimer går til narkosager og
sager relateret til narkokriminalitet?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : Basil

Dato : 02-06-06 23:09

Peter Bjørn Perlsø forklarede den 02-06-2006:
> Hej alle,
>
> hvor stor en del af politiets udførte arbejdstimer går til narkosager og
> sager relateret til narkokriminalitet?

For henved 10 år siden, fik en kammerat der var til noget pre-optagelse
i polisen at vide at over 80% var narkorelateret.
Hvis man lavede statsnarko ville man løse mange problemer (lang
historie) og frustrationer for den alm. mand der bliver ramt af dette
(indbrud, biltyveri osv.) men etisk kan vi bare ikke leve med det.
Kai

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-06-06 10:33

Basil <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> [...]
> historie) og frustrationer for den alm. mand der bliver ramt af dette
> (indbrud, biltyveri osv.) men etisk kan vi bare ikke leve med det.

Så, kort sagt, hvis vi legaliserede al narko, ville politiets udgifter
falde med 80%, eller hvis vi ikke lader det falde ville vi få en meget
bedre service fra politiet i hverdagen.

Kort sagt - legaliser narko NU!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-06-06 10:48

On Sat, 3 Jun 2006 11:32:31 +0200, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Så, kort sagt, hvis vi legaliserede al narko, ville politiets udgifter
> falde med 80%, eller hvis vi ikke lader det falde ville vi få en meget
> bedre service fra politiet i hverdagen.
>
> Kort sagt - legaliser narko NU!

Man ville opleve et forbigående fald i elendigheden og
kriminaliteten. Efter et stykke tid ville mange flere blive
narkomaner. Apatien og ugideligheden vil blive et meget større
element i samfundet. Alskens psykoser pga. narko ville stige
voldsomt. Alt i alt ville gevinsten ved frigivelse snart blive
ædt op af de tab, der vil følge ved en frigivelse, og det
ville fortsætte, og tabet vil langt overgå gevinsten. Derefter
slår samfundet bak - og så skal vi til det lange seje træk med
at lukke gespenstet tilbage.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : @

Dato : 03-06-06 12:16

On Sat, 3 Jun 2006 11:32:31 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn
Perlsø) wrote:

>Så, kort sagt, hvis vi legaliserede al narko, ville politiets udgifter
>falde med 80%, eller hvis vi ikke lader det falde ville vi få en meget
>bedre service fra politiet i hverdagen.

pas nu på det er nok kun kriminalpolitiets resourcer der frigøres 80%
af

>Kort sagt - legaliser narko NU!

eller spær alle narkomaner inde
narkoman= spor i blod eller urin af forbudte stoffer

meget af ordenspolitiets tid går med opgaver i forbindelse med
fodboldkampe og de derværende fodboldbøller

send en regning til fodboldklubberne for politiets arbejde i
forbindelse med fodboldkampe eller forbyd publikum til fodboldkampe

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og