WMA på mobil?
Fra : Per

Dato : 02-06-06 16:59

Hej NG

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe at spørge i. Men jeg prøver
alligevel.

Når man henter musik f.eks. fra tdcmusik - så får man filerne ned i wma
format - da filerne hermed er beskyttet. Men dette kan jeg ikke bruge til så
meget - især ikke hvis jeg vil afspille dem på min mobil.

Hvad gør man?

Skal man konvertere wma-filen til mp3 via et eller andet program - før man
kan høre det på mobilos? Det skal tilføjes at disse wma-filer er irriterende
at starte på min pc-winamp - fordi den lige skal bruge lidt tid på at finde
licenserne (fuck det - jeg har betalt for den).

På forhånd tak

Mvh. Per

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : A - 6400

Dato : 02-06-06 17:06

Filerne skal konvereteres fra WMA til MP3, det kan du gøre i Media Playeren,
hvis du bruger vers. 10

/A

Fra : Per

Dato : 02-06-06 17:16

Hej A

Jeg har WMP 10 - men hvordan gør man det - har været inde og kigge?

Kan du give en kort vejledning?

Mvh. Per

Fra : Per

Dato : 02-06-06 17:16

Hej A

Fra : Per

Dato : 02-06-06 17:06

Ps. Hvis det skal konverteres fra wma til mp3 - hvilket program skal man så
bruge?

Fra : Per

Dato : 02-06-06 17:06

Fra : A - 6400

Dato : 02-06-06 17:19

Du kan også bruge en ældre version af Goldwave....
- Den kan findes i en gratis vers. på hjemmesiden www.goldwave.com - vers.
4.26

Fra : PetrolHead

Dato : 02-06-06 20:04

On Fri, 2 Jun 2006 18:06:16 +0200, "Per" <pgotfredsen@mail.dk> wrote:

>Ps. Hvis det skal konverteres fra wma til mp3 - hvilket program skal man så
>bruge?

Easy CDDA Extractor har en udemærket funktion medfølgende til at
konvetere filer
Flemming Jacobsen